vsk
Hi-Fi entusiast
Nå som Elkjøp har begynt å selge et par Denon-produkt, har Hifi-klubben åpenbart sett seg nødt til å redusere prisen på tilsvarende bokser. Forsterkeren PMA 510-AE selges nå for 1100-1300,- mot tidligere veil. pris på Hifi-Klubben på 2300,-.
Dette er vitterlig en svært sympatisk pris, men hvor bra er den?
Jeg holder på å sette sammen et billig-anlegg som en gave og slumpet til å kjøpe et par brukte B&W DM685 forleden. Dette er jo noen eminente småhøyttalere, men også kjent for å kreve litt i forsterkerveien. Vil Denon PMA 510-AE kunne "levere varene" til disse høyttalerne i en slik grad at noe av potensialet i DM685 kommer frem?
Jeg vet naturligvis at det finnes mange alternativ som vil fungere mye bedre, men da til en prosentvis mye høyere pris.
Noen som har erfaringer med forsterkeren og/eller høyttalerne og kan gi meg en pekepinn?
(Tilbud på brukt forsterker [i sølv/alu] som kan matche mottas med takk.)
Dette er vitterlig en svært sympatisk pris, men hvor bra er den?
Jeg holder på å sette sammen et billig-anlegg som en gave og slumpet til å kjøpe et par brukte B&W DM685 forleden. Dette er jo noen eminente småhøyttalere, men også kjent for å kreve litt i forsterkerveien. Vil Denon PMA 510-AE kunne "levere varene" til disse høyttalerne i en slik grad at noe av potensialet i DM685 kommer frem?
Jeg vet naturligvis at det finnes mange alternativ som vil fungere mye bedre, men da til en prosentvis mye høyere pris.
Noen som har erfaringer med forsterkeren og/eller høyttalerne og kan gi meg en pekepinn?
(Tilbud på brukt forsterker [i sølv/alu] som kan matche mottas med takk.)