Det ateistiske alter

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Her er greiene mine pr. i dag. Litt rotete kabel opplegg, får ta det etterhvert. Strøm og signalkabler er greit adskilt ihvertfall.
Bilder er tatt med mobil, har ikke kamera nå dessverre.
 

Vedlegg

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Innlegg
2.737
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Se der ja, litt oppryddning i kablene hadde nok gjort seg, men et riktig så flott oppsett. :)
Ser du har samme dac, riaa og ekstern hd som meg. :)
Men blir det ikke litt tynt med bass fra John Blue'ene?
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Bent skrev:
Se der ja, litt oppryddning i kablene hadde nok gjort seg, men et riktig så flott oppsett. :)
Ser du har samme dac, riaa og ekstern hd som meg. :)
Men blir det ikke litt tynt med bass fra John Blue'ene?
Jeg sitter ca 180cm unna som anbefalt av produsenten, og det er nok bass for meg. Det er en sånn "du tror det ikke, selv om du hører det" greie. Geniale høyttalere. Jeg har aldrig vært i nærheten av så bra lyd som jeg har nå. Vill tippe fysisk bass er nede på 50Hz.
 

roesok

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2009
Innlegg
1.113
Antall liker
74
Flott, men hva er ateistisk her? Synes dette ser guddommelig ut - og lyder sikkert også himmelsk ;)
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Jo takk, det gjør faktisk det. Etter att jeg fikk den Abe ampen på tirsdag, har jeg faktisk måttet klype meg i armen flere ganger. Gigantisk forskjell fra den lille Rotel ampen jeg hadde. Dette er snakk om en 3"...
Det aller snåleste, er att jeg må dra på mye mere med den nye ampen. Den nye ampen leverer sikkert 10 ganger så mye strøm som den gamle. Det forstår jeg ikke ett kvekk av.
 

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Innlegg
19.882
Antall liker
10.715
Torget vurderinger
10
JB3 i nærfelt låter intet mindre enn fabelaktig. Har dem + en liten Kingrex rigg på kontoret på jobben 8)
 
Topp Bunn