Det er en grei regel at man oppgir i tittelen hva man selger..?

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
"Overskriften skal inneholde en eller flere av produktenes navn
Vi ønsker å unngå annonser som heter "high-end selges", "spennende produkt", "kanonbillig produkter" osv. Annonse-overskriften skal inneholde navnet på et eller flere av produktene du selger."


Nysgjerrig som jeg er, hender det rett som det er at jeg klikker på annonser med kryptisk tittel. Jeg overlever dette fint, men innimellom blir man litt lei av å måtte svippe innom en annonse, bare for å finne ut at produktet ikke er av interesse. I dag er en sånn dag hvor jeg helst vil se av tittelen hva som selges... Ellers har jeg det bare bra. ;D

Takk for oppmerksomheten.
 

Ulf-B

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2008
Innlegg
7.906
Antall liker
2.100
Sted
Oslo
Torget vurderinger
20
Sjekket på "Forsterkere selges" - det var da ikke så ille. På den første siden - ca. 40 annonser - var det én annonse som ikke ga foreskreven informasjon. En samleannonse fra NEVATON - vanskelig å kritisere den, synes jeg. Det minste av to onder - alternativet ville ha vært 7 annonser. Under CD/DVD/etc. var det minst like forbilledlig.
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Ulf-B skrev:
Sjekket på "Forsterkere selges" - det var da ikke så ille. På den første siden - ca. 40 annonser - var det én annonse som ikke ga foreskreven informasjon. En samleannonse fra NEVATON - vanskelig å kritisere den, synes jeg. Det minste av to onder - alternativet ville ha vært 7 annonser. Under CD/DVD/etc. var det minst like forbilledlig.
Japp, stort sett er det bra, også under høyttalere. Men rett som det er popper det opp et avvik, uten at det tar nattesøvnen fra meg. Jeg håper ingen tror jeg sitter her i stolen og koker av irritasjon, for det er slett ikke tilfellet. ;D
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.330
Antall liker
11.050
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Har rettet mange og slettet endel annonser men har ikke fått med oss alle. Dette gjøres hele tiden.
Og ja - jeg er enig i at det er en god regel.

Ø.K. annonser som settes under "selges" slettes også uten varsel.
 

Rocke-Rolf

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.02.2011
Innlegg
488
Antall liker
36
Torget vurderinger
19
"Må hentes"
skriver mange.

Men mange skriver ikke hvor de må hentes.
 

Drake-Audio

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2006
Innlegg
201
Antall liker
5
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
1
Rocke-Rolf skrev:
"Må hentes"
skriver mange.

Men mange skriver ikke hvor de må hentes.
Ser den,men om man er int. i produktet kan man jo bare spørre selger hvor dette er...
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Drake Audio skrev:
Rocke-Rolf skrev:
"Må hentes"
skriver mange.

Men mange skriver ikke hvor de må hentes.
Ser den,men om man er int. i produktet kan man jo bare spørre selger hvor dette er...
Ser den, men om man er int. i å selge produktet kan man jo bare skrive hvor dette er...
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.914
Antall liker
5.917
Torget vurderinger
2
Den nye bruktbørsen på HFS3 vil presse alle til å skrive navn på produktet pga. den nye søkemotoren. Du må ikke skrive navnet, men hvis noen søker vil de heller ikke finne din annonse.

Den nye bruktbørsen vil også tvinge brukerne til å velge fylke (eller land hvis utland), mens selve stedsnavnet er frivillig. Det vil ihvertfall gi en god pekepinn på hvor i landet ting befinner seg.

Det er mange ting som vil gjøre den nye bruktbørsen langt mer oversiktlig, og du vil ha muligheten til sortere ut annonser på mange valg + en glimrende søkemotor.
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
23.064
Antall liker
60.910
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
:) Høres bra ut.
Folk gir ofte litt mangelfulle opplysninger.
Særlig hvor objektet befinner seg.
 
Topp Bunn