Det ER forskjell på kabler, ja
Har opplevd relativt stor forskjeller med "billige" kabler ved flere anledninger før jeg, men det er vell større forskjeller ute å går når det gjelder "dyre" kabler ja,da det er mange som ser fete og dyre ut, men som ikke alltid svarer til forventningene.
Det viktigste er jo hva en synes selv fungerer best etter lommebok og smak, og ikke hva alle andre mener og måler.
Nyt musikken uansett, og ha en herlig søndags kveld
Mvh
Amademus
Hvilken egen øvre budjett grense snakker vi om i kr?gismo skrev:Til Flageborg, Amadeus og flinkgutt.
Ser vel at jeg ikke var helt nyansert nok i går kveld (skyldes kanskje cognacen ;D).
Om man setter "prislappen" helt til side, så er jeg selvfølgelig helt enig med dere
Men om man, som jeg mente med innlegget, har kommet opp til en egen øvre budsjett grense, og innen for dette prissegmentet søker de mest optimale kabler for eget oppsett, så lar jeg min påstand om marginelle forskjeller stå 8) ;D
gismo
Har opplevd relativt stor forskjeller med "billige" kabler ved flere anledninger før jeg, men det er vell større forskjeller ute å går når det gjelder "dyre" kabler ja,da det er mange som ser fete og dyre ut, men som ikke alltid svarer til forventningene.
Det viktigste er jo hva en synes selv fungerer best etter lommebok og smak, og ikke hva alle andre mener og måler.
Nyt musikken uansett, og ha en herlig søndags kveld
Mvh
Amademus