Hmmmmmm
Vedlegg
-
45.2 KB Visninger: 1.095
-
70.5 KB Visninger: 365
-
59.9 KB Visninger: 329
mteinum skrev:
Low pass fra 20 til 300 hz (20 hz step). 12 db. Fast EQ på 6 db ved 20hz.bjarnetv skrev:hvilke justeringsmuligheter har man med b5 egentlig?
2,25 meter fra øra til fasepluggen.bar skrev:Oi oi oi, det var et fint oppsett! Ser du har kraftig toe in. hvor langt unna sitter du? Mvh Bård
Tusen takk for det. Jeg tror jeg har kommet frem til et fleksibelt oppsett av komponenter jeg kan pusle rundt i årene som kommer. Buffalo dacen som LMC har fixer til meg kommer også til å bli har jeg på følelsen av. Jeg har også 2 stk F4 på hylla. Hver av dem kan brukes i fire forskjellige konfigurasjone: 2x25 watt, 2x25 watt som power buffer etter flea watt SET rørforsterkere, 1x25 watt parallelkoblet stabil ned til 2 ohm og 100 watt eller sist men ikke minst brokoblet 100 watt i 8 ohm, ergo brokoblede klasse a monoblokker som gir 100 watt hver. det er kjekt å haMilenko skrev:Flott anlegg, lekkert filter. Liker first watt produktene, ærlig no nonsense, akkurat slik hifi skal være![]()
Genialt og så fleksibelt da. Spesielt for deg som liker å eksperimentere å bygge må jo det være midt i blinkenHEL skrev:Tusen takk for det. Jeg tror jeg har kommet frem til et fleksibelt oppsett av komponenter jeg kan pusle rundt i årene som kommer. Buffalo dacen som LMC har fixer til meg kommer også til å bli har jeg på følelsen av. Jeg har også 2 stk F4 på hylla. Hver av dem kan brukes i fire forskjellige konfigurasjone: 2x25 watt, 2x25 watt som power buffer etter flea watt SET rørforsterkere, 1x25 watt parallelkoblet stabil ned til 2 ohm og 100 watt eller sist men ikke minst brokoblet 100 watt i 8 ohm, ergo brokoblede klasse a monoblokker som gir 100 watt hver. det er kjekt å haMilenko skrev:Flott anlegg, lekkert filter. Liker first watt produktene, ærlig no nonsense, akkurat slik hifi skal være![]()
![]()
Jepp. Delefilteret er aktivt.RJEL skrev:Tøft...
Men jeg lurer litt og er ikke helt oppdatert på dette.
Kjører du biamping?
Også har du dette mellom preamp og amper?
Jepp. Min fokus er høyttalere. Alt fra delefilter til fresing og lakkering. Eektronikken overlater jeg til andre. Det eneste jeg må lære meg er måling. Men det kommer.Milenko skrev:Genialt og så fleksibelt da. Spesielt for deg som liker å eksperimentere å bygge må jo det være midt i blinkenHEL skrev:Tusen takk for det. Jeg tror jeg har kommet frem til et fleksibelt oppsett av komponenter jeg kan pusle rundt i årene som kommer. Buffalo dacen som LMC har fixer til meg kommer også til å bli har jeg på følelsen av. Jeg har også 2 stk F4 på hylla. Hver av dem kan brukes i fire forskjellige konfigurasjone: 2x25 watt, 2x25 watt som power buffer etter flea watt SET rørforsterkere, 1x25 watt parallelkoblet stabil ned til 2 ohm og 100 watt eller sist men ikke minst brokoblet 100 watt i 8 ohm, ergo brokoblede klasse a monoblokker som gir 100 watt hver. det er kjekt å haMilenko skrev:Flott anlegg, lekkert filter. Liker first watt produktene, ærlig no nonsense, akkurat slik hifi skal være![]()
![]()
![]()