dette er en hyllest til nsb...
kollektivtransportens mor og dronning.
vi elsker deg.
kollektivtransportens mor og dronning.
vi elsker deg.
Vedlegg
-
103.8 KB Visninger: 471
Haha, det var min første tanke også.Skink_123 skrev:Jeg ser etog et ;D
Og hornallianse spesial wiener 8)Gago skrev:staut bygdeungdom koser seg med øl, musikk, horn og rør.
At han klarte å ta bilder mener du ??? :ssm skrev:All honnør til gagos forografering....Espen
JanR skrev:At han klarte å ta bilder mener du ??? :ssm skrev:All honnør til gagos forografering....Espen
;D
/jan
............................................at han deler sine bilder med oss , forstås.....JanR skrev:At han klarte å ta bilder mener du ??? :ssm skrev:All honnør til gagos forografering....Espen
;D
/jan
Næææ, kjør heller på litt duGago skrev:tuuuuut tuuuut nsb!
skal vi kjøre litt videre idag, da?
nei, tror vi slackern og kjører imorra i stedet.
Absolutt!!!Gago skrev:ja, beklager, bildene ble for jævelige, gjenspeiler hverken finishen på produktene eller stemninga i stua i det hele tatt, men det er bedre med drittbilder enn ingen bilder i en bildetråd, right?
Med denne farten kan vi lese om hjemturen en gang etter fellesferien ;DHagto skrev:Absolutt!!!Gago skrev:ja, beklager, bildene ble for jævelige, gjenspeiler hverken finishen på produktene eller stemninga i stua i det hele tatt, men det er bedre med drittbilder enn ingen bilder i en bildetråd, right?
Har skrevet om mange besøk selv. Var en ganske merkelig opplevelse å lese om seg selv.
Synes det var en meget hyggelig begynnelse på en tråd som jeg håper blir adskillig lengre![]()
Jeg syntes det var riktig kjekt å få kikke innom hos deg også Hagto. Vi skal ha en av ungdommene (gutman) på besøk her i Bergen til uken.Hagto skrev:Absolutt!!!Gago skrev:ja, beklager, bildene ble for jævelige, gjenspeiler hverken finishen på produktene eller stemninga i stua i det hele tatt, men det er bedre med drittbilder enn ingen bilder i en bildetråd, right?
Har skrevet om mange besøk selv. Var en ganske merkelig opplevelse å lese om seg selv.
Synes det var en meget hyggelig begynnelse på en tråd som jeg håper blir adskillig lengre![]()
Takk, synes det var litt artig selv også.Elektron skrev:Jeg syntes det var riktig kjekt å få kikke innom hos deg også Hagto. Vi skal ha en av ungdommene (gutman) på besøk her i Bergen til uken.Hagto skrev:Absolutt!!!Gago skrev:ja, beklager, bildene ble for jævelige, gjenspeiler hverken finishen på produktene eller stemninga i stua i det hele tatt, men det er bedre med drittbilder enn ingen bilder i en bildetråd, right?
Mvh Elektron
;D ;DGago skrev:hvis gut_man er ungdom så er jeg spedbarn og vermin sædcelle.