Det mest sexy hi-fi annlegget

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JackX

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Antall liker
    1.383
    wotg skrev:
    JackX skrev:
    Lytting skal det nok bli en råd med ;) ... når -- om! .. den kommer :-X

Bildet er bare en meget pre-pre utgave, med ipod utgang :D

Når den blir kommersielt tilgjengelig vil den ha flusst med hdmi 1.3-utganger/innganger.
    Høres rått ut det her JackX 8)
    Tør jeg spørre om den ligger på riktig eller feil side av 100k?
    Riktig side, selvfølgelig.

Siste pris jeg har fått oppgitt er ca 240.000.-

Du spurte om riktig side, ikke sant ?

;D ;D :'(

Chalshus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    4.068
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Fikk litt sånn "lite hotell baderomsfølelse" av det racket. Men spillern er griselekker!

OK, det meste fra 47 Labs er lekkert.

Hagto

Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    C._Alshus skrev:
    Fikk litt sånn "lite hotell baderomsfølelse" av det racket. Men spillern er griselekker!

OK, det meste fra 47 Labs er lekkert.
    Jeg kunne gjerne hatt de boksene fra Kondo også :)

A

Afterglow

Gjest
    omholt skrev:

Er selv svak for Marantz og B&W 703.
    Lydmessig så griner jeg litt på nesa av den høyttaleren som står i midten og dermed sperrer for dybden i lydbildet. Med litt bedre elektronikk så trenger man ikke denne.....

Men dette skulle handle om utseende: Så lenge man er ungkar så er vel dette greit, men hvis man skulle dele huset med andre så.... måtte man kanskje gjøre følgende avtale: "Ok, du får loftet mot at jeg får ha kjelleren i fred!" ;D ::) Dersom hadde en snill kjerring så ville vel det gå greit.... inntil det kom småtasser i hus, de vokser jo som kjent opp og skal ha BURSDAGSFESTER FOR HELE KLASSEN! :-\ :'(

Dr.No

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.07.2006
    Antall liker
    6
    Torget vurderinger
    15
    Valentino skrev:
    Når ble burka sexy?

Det var kanskje en kommentar til mitt innlegg?
    Vel, jeg stilte meg tvilende til burka tidligere, Valentino, men så begynte jeg å forestille meg Xenia Seeberg i miniskjørt UNDER burkaen. (og da ble det andre boller, needless to say). No

O

omholt

Gjest
    FMG skrev:
    Lydmessig så griner jeg litt på nesa av den høyttaleren som står i midten og dermed sperrer for dybden i lydbildet. Med litt bedre elektronikk så trenger man ikke denne.....
    Her tror du og mange andre hifi folk bommer kraftig. En god senterhøyttaler er meget viktig for filmlyden. Jeg er fult klar over at det kan fungere greit med riktig plassering av frontene til å få lyden sentrert i midten. En god senter som er identisk med frontene er derimot klart bedre. Ikke minst når man beveger seg litt ut av sentrum, noe man gjør hvis man er flere og ser på film.

Tviler forøvrig på at høyttalerene sperrer noe særlig for dybden i lydbildet da den står et stykke bak. Kanskje noe, men neppe mye. Det var off topic.

K

kbwh

Gjest
    Dr.No skrev:
    Valentino skrev:
    Når ble burka sexy?
    Vel, jeg stilte meg tvilende til burka tidligere, Valentino, men så begynte jeg å forestille meg Xenia Seeberg i miniskjørt UNDER burkaen. (og da ble det andre boller, needless to say). No
    Det var det.
    Akkurat nå ser jeg for meg at Seeberg befinner seg bak gardinet ditt, ikledd et eller annet agreeable (for å si det på nytysk), og at hun kanskje titter fram snart. Hmm, fin løsning!

Dr.No

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.07.2006
    Antall liker
    6
    Torget vurderinger
    15
    Valentino skrev:
    Dr.No skrev:
    Valentino skrev:
    Når ble burka sexy?
    Det var det.
    Akkurat nå ser jeg for meg at Seeberg befinner seg bak gardinet ditt, ikledd et eller annet agreeable (for å si det på nytysk), og at hun kanskje titter fram snart. Hmm, fin løsning!
    Ja, fantasi er en viktig ..eh.."komponent".
    Men her kan du se med egne øyne at hun ikke taper seg særlig, selv med en slags overkroppsburka. No

Vedlegg

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Dette oppsettet kunne jeg tålt å ha i stua...

K

kbwh

Gjest
    Ser for meg Xenia der hun bøyer seg ned for å legge i en plate. Funker. Få malt den furua, for Guds skyld. Høyttalerne blir jo kamuflert bort!

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Så så, pust med nesa nå, karer ;)

Synes egentlig ML har hatt mye pent, særlig de eldre preer og denslags

BT

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Antall liker
    6.820
    Valentino skrev:
    Ser for meg Xenia der hun bøyer seg ned for å legge i en plate. Funker. Få malt den furua, for Guds skyld. Høyttalerne blir jo kamuflert bort!
    Oppsettet hadde definitivt passet bedre i min stue. ;D

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn