Det tynger...

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.957
Antall liker
28.060
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Kom en pakke fra Audio Art her om dagen, og pakker er julaften! ;D

Så kanskje uanseelig ut:

Og så dette i etasjen under:

Dette er altså alle bitene til Nottingham Analogues Heavy Kit, og da er det jo bare å brette opp ermene
og bære Spacedecken bort på bordet.

Første post er å skru av armen, Interspacen sitter i kun to skruer, så akkurat det er en "no brainer".
Deretter løsnes armbasen, og et mellomstykke settes på plass og festes med medfølgende, lengre, skruer.

Ny senterspindel trykkes ned over den gamle

Så er det å slippe nedpå den nye tallerkentoppen og skru på armen. Benyttet selvfølgelig da også anledningen til å sjekke alle
andre skruer, samt oppstilling av arm og pickup.
Her er'n montert igjen og spiller så fint så:

Lyden da?
Synes å bemerke en litt mer presis plassering av instrumenter, en smule mer dybde i bassen og en mørkere bakgrunn (tystere).
Var settet verdt penga?
Pffffffffffffft, det blir veldig subjektivt, jeg hører en forbedring, om enn marginal - hvor mange tusenlapper er slikt verdt?
Skal huske å takke Vidar/Audio Art for super service, fikk både rabatt og fri frakt, takk Vidar!
Uansett ble jo spilleren, i mine øyne, enda tøffere med heavy kitet montert, og det er tross alt det viktigste, eller? ;D
Tåler et bilde til?


;)

Lagga
 

Geir_H

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2005
Innlegg
1.602
Antall liker
77
Gratulerer så mye med ny platespiller. ;D ;D
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Duverden ! Dette må da bli bra. Gratulerer med og finne ting som jeg aldri har hørt om en gang. ;D
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.957
Antall liker
28.060
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Takk og takk gutta, brukte natten til å montere settet, og formiddagen/dagen i dag til å spille noen av skivene jeg handla i Halden siste helg, det var hyggelige timer i go'stolen det. 8)

Mvh

Lagga
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.909
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Gratulerer ja!

Men Audiofoni? Er det ikke Audioart da? ;)
 

Lagga

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2005
Innlegg
8.957
Antall liker
28.060
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
FallenA skrev:
Men Audiofoni? Er det ikke Audioart da? ;)
:-[
Det er - HELT riktig! Og rettet nå.
Fikk pakke fra Audiofoni også serru, no' Duende Criatura og Xindak småtterier, men allikevel...... :-\

Begrepsforvirra jeg.

::)
 
Topp Bunn