Vermin
Hi-Fi freak
husker vel desse , det hadde kansje vert noe Vis vedlegget 136286
Har du de enda?
husker vel desse , det hadde kansje vert noe Vis vedlegget 136286
hehe, de er for SHCVÆÆRE!Lån ssnht sine
/jan
Absolutt, fikk ikke plass til DuoeneHmm, nå er vi langt fra Duo og denslags, men artige høyttalere. Vel, alltid moro å prøve ut forskejllig.
Hehe det er jo en mulighet.hehe, de er for SHCVÆÆRE!
Muligens slakte ett par okser og kjøpe de Soloene på børsen?
Fikk låne med en "Aussie Amp" som Shadow har mekka selv. Aner ikke mer enn at den er kraftig og tungOg/eller en F4 til å booste "planka" litt?
Arne K
Har alltid likt Gallo, og har faktisk hørt de i tilsvarende rom tidligere.Hehe det er jo en mulighet.
Hva syns du om Gallo'ene ?
/jan
Kjøpte begge, må jo være sikker på at jeg har de beste selv
Jatakk!Hei der.
Har sikkert en pre eller 2 på loftet jeg kan tørke støv av viss du vil låne....?
Gratulerer duSer forøvrig ut som det endelig ordner seg med noe "hønn" igjen.
Klipsch Heresy hentes til helga, ikke tilfeldigvis noen som skal fra Arendal og mot sørvestlandet i nærmeste fremtid?
Kjør ned og hent dem på freddan, så kan vi leke med dem på lørdag. Etter hva jeg kan erindre, er jeg og fruen invitert til dere lørdag kveldJatakk!Hei der.
Har sikkert en pre eller 2 på loftet jeg kan tørke støv av viss du vil låne....?
Ser forøvrig ut som det endelig ordner seg med noe "hønn" igjen.
Klipsch Heresy hentes til helga, ikke tilfeldigvis noen som skal fra Arendal og mot sørvestlandet i nærmeste fremtid?
Har ikke jobbet noe med de, men de overrasket positivt ut fra det jeg har hørt til nå.Tøft Hagto, låter de greit i stua di?
Får se når jeg får ti og hente de, kanskje lørdagstur på dagtid
Er noe kødd med HFS tror jegGjorde seg opp - ned
/jan
Ta den med på lørdag så har vi noe å finne påStår en her du kan låne..
Han og dama kommer på middag i kveld, 19.30.Har'n ikke vært der med pre ennå !?
Om du har muligheten, få de litt opp fra gulvet
/jan
Leca er jo både billig og fort gjort.Han og dama kommer på middag i kveld, 19.30.Har'n ikke vært der med pre ennå !?
Om du har muligheten, få de litt opp fra gulvet
/jan
Jada masa, er noe på gang, stein eller leca? evt tregreier