Faen jeg glemte at du er med i sånn hemmelige losjegreier. Vi får ta det senere da...Takk som byr gutty! Men i morgen kveld skal jeg på RT møte :/
Må ha et treff før fruen kalver, og helst med djevelens munnvannFaen jeg glemte at du er med i sånn hemmelige losjegreier. Vi får ta det senere da...Takk som byr gutty! Men i morgen kveld skal jeg på RT møte :/
Kult, og grattis med staselig vinyl-stæsj.Alikevel fått teste litt på en Trafomatic Classic-500 i kveld, strømfilter greier. Det var morsomme greier, riaa'en koblet til Classic-500 gav en mye større ro og dybde med mer autoritet. Virkelig verdt penga vil jeg påstå, allverdens dyr-dyresen kabler kan ikke utgjøre en så enorm forandring. Pen er den også!
Rock on. Skål og god helgFørst og fremst, alle fordommer jeg fikk innprinta mot OTL her inne på forhånd er knust.
Dette er slett ikke lyst, heller glatt og delikat med en ekstrem mellomtoneoppløsning som ikke ligner grisen.
2w er nok til og sprenge de flestes smerteterskel!
Dette var jammen morro!
OG.....det er den tysteste forsterkeren jeg har hatt på Duo, noensinne
Verdens nydeligste Ariel ble født kl 04.07 den 4.Februar. 3425gr og 48cm. Litt sliten Men ellers bra med mor og barn!
Grattis! Nå skjønner jeg plutselig hvorfor det lytterommet kom opp i en fei Smarting!Verdens nydeligste Ariel ble født kl 04.07 den 4.Februar. 3425gr og 48cm. Litt sliten Men ellers bra med mor og barn!
Ja, når du ikke har no skikkelig anlegg å høre på så ender man opp med andre aktiviteter vettu...Hmm... kanskje det er et marked for slikt...... hornfolket formerer seg jo som kaniner for tiden..
Nå ligger du fryktelig tynt an, Cyber!Ja, når du ikke har no skikkelig anlegg å høre på så ender man opp med andre aktiviteter vettu...Hmm... kanskje det er et marked for slikt...... hornfolket formerer seg jo som kaniner for tiden..
Grattis, Vermin!