Good question!Hvorfor kaller dere subbene for bondebass?
Genialt som pokker den ja, brukte den også ¨på forsterkeren som står midt imellom høytalerene. Og da den stod rett ned på ikea "racket" så svingte den seg godt i valsen på over medium volum. Plasserte den på Brio BedRockers og linja er like bein som platespillerenHø?? Vibrometer-app? Genialt a gitt, spesielt til sånne formål Er det Sluk-føtter?
Bilder er underveis Haavard, nettop ferdig med kveldstellet. Alle dyra har mat til imorgen tidlig og frøkna skal vekk, da blir det først en pils og en film. Deretter noen plater. Men først skal jeg ta noen bilder til degLegg ut bilde da vermin, jeg har ei skiferplate her.
Håvard
Skikkelig HighEnd de Brio føttene..de fikk jeg sansen for Appen skal lastes ned. Fine de føttene..virker som de har noe for seg oppbygningsmessig. kos deg med en pils i kveld!Genialt som pokker den ja, brukte den også ¨på forsterkeren som står midt imellom høytalerene. Og da den stod rett ned på ikea "racket" så svingte den seg godt i valsen på over medium volum. Plasserte den på Brio BedRockers og linja er like bein som platespilleren
Nei det er ikke Sluk føtter, jeg har kjøpt de av en kompis som kjøpte en kasse med disse da bedriften som produserte de gikk konk
Megabra tips. Årets app for meg. Måtte jo testes med en gang på racket. Har alltid klaget på samboen at hun tramper sånn når hun går. Men gummihjula under racket må jo være geniale i sin enkelhet. Det var jo ingen utslag, ble nesten skuffet.Vibrometer lastes ned her og
Håvard
Er ikke det bassene Klipschgutta bør kjøpe?4 x BondeBass ser helt kongegromt ut !!!!!!!!
Nøyd med lyden og ??
/JR
de fleste er jævlig treigeNår gutta i HA kjøper eller lager noe, så bør dem fleste komme etter....
ArtSound har butikk her Var usedvanlig koselig, kaffe og Carlsberg og glimrende lydFant du faktisk noe som minte om lydinteresse i danmark? Etter 14 dager satt jeg igjen med en 14siders hemmebio kjøpt i sverige på tur hjem
Vurderer ett utslakt!Så når skal du oppgradere Vermin ?
bare det at damene hadde seg, fanget en viss nysgjerrighet herifra. Fortell fortell.Er i Danmark på ferie, og da damene hadde seg en ettermiddag i butikkene dro far på hifi-tur til Viborg.
en mildt sagt grensesprengende opplevelse var det
Du har min fulle oppmerksomhet!
Damer som har seg, to typer og en basstrommepedal(??), og noe horny greier. Danmark sa du?