Det Verminske hjem

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.864
    Antall liker
    1.466
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Eh....får litt noia, bare jeg som ser at videon over er fra år 2054 ? :)
     

    Crusty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.09.2012
    Innlegg
    3.110
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Horten
    Vi som driver i landbruket ligger laaangt foran dere vanlige dødelige. Sånn er det bare.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Eh....får litt noia, bare jeg som ser at videon over er fra år 2054 ? :)
    hehe beklager og måtte skuffe deg om du nå hadde sett for deg et glimt av fremtiden, men modellen heter 2054. Men du var sikkert ironisk, og det var jeg også. Så dette var ett poengløst innlegg. Jeg beklager ;)
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    12.269
    Antall liker
    28.762
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Ko(U)losalt stiligt oppsett du fått deg vermin! liker farven på trio:) Er det 2x2 super cube reference som brukes nå?
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Ko(U)losalt stiligt oppsett du fått deg vermin! liker farven på trio:) Er det 2x2 super cube reference som brukes nå?
    Takk cash!
    Det er 2x2 SuperCube Ref II ja, synes det virker til og fungere svært bra sammen. DefTech er kjappere enn de fleste konvensjonelle subwoofere så dersom jeg skal oppover stigen der så blir det nok selvbygg. Det er ikke utenkelig at det kommer til og realiseres heller :)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.804
    Antall liker
    21.607
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    To the far far left, her kan du også se min nye pre/riaa EAR912. Det er jo en stund siden jeg fikk den, men har glemt og dokumentere gitt.
    Den erstatter intet mindre enn 4 bokser hos meg, og det uten og koste nevneverdig mer enn hva jeg fikk solgt de andre greiene for. Ah, orden i sysakene. Dessuten lyder den flott.
    Vis vedlegget 220674

    overfett
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Puh, lang dag med mye stress. Regner med vesla driver og skal få tenner så det har vært noen netter på rad nå med lite søvn, det tar på.
    Desto mer setter jeg pris på disse få kveldene jeg får her i lydrommet mitt, hadde jeg kunnet sprette en single malt også nå hadde livet vært nær perfekt.
    Noe av det morsomte jeg gjør, er og se konserter i ro og fred hjemme eller i lydrommet. Blu-Ray gir ofte supert bilde og svært så god HD-lyd. Sinnsykt morro på Trio!
    DSC_0655.jpg

    DSC_0665.jpg
     

    Milenko

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2003
    Innlegg
    5.864
    Antall liker
    1.466
    Sted
    Steinkjer
    Torget vurderinger
    1
    Det der ser så sinnsykt overgromt ut :)
    Vil tro det går greit å slå ihjel noen timer der inne.
     

    LydKarl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.11.2004
    Innlegg
    981
    Antall liker
    115
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    1
    Skjønte at det var noko muffens med det stusselege bildet du la ut her om dagen.

    Rått altså - gratulerer så mykje!!

    mvh
    Karl
     

    Sluket

    Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    56.913
    Antall liker
    107.966
    Torget vurderinger
    23
    Puh, lang dag med mye stress. Regner med vesla driver og skal få tenner så det har vært noen netter på rad nå med lite søvn, det tar på.
    Desto mer setter jeg pris på disse få kveldene jeg får her i lydrommet mitt, hadde jeg kunnet sprette en single malt også nå hadde livet vært nær perfekt.
    Noe av det morsomte jeg gjør, er og se konserter i ro og fred hjemme eller i lydrommet. Blu-Ray gir ofte supert bilde og svært så god HD-lyd. Sinnsykt morro på Trio!
    Vis vedlegget 220756
    Vis vedlegget 220757
    My balls get blue from lovin' you... :cool:
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.804
    Antall liker
    21.607
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ;)


    det ække sånn det fungerer, sluket!
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    En absolutt passende låt Crusty, den har jeg på vinyl og greier ;)

    Giz: Per def er det jo stativhøytalere da de strengt tatt står på stativer og går langtifra dypt i bassen. Så jeg har mitt på det rene :)
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Ferdig med morgenstellet, synke godt nedi sofaen med en rykende fersk kopp kaffe, debutskiva til Finske Sisare kaukes ut av Trio med stor glede. (Nature's Despair by Sisare on Spotify)

    Har prøvd og jobbe litt med bassene her, men jeg feiler hver gang. Ikke fordi det er en umulig oppgave, men fordi når jeg først setter meg ned så kommer jeg meg ikke opp igjen. Fokuset er dratt vekk fra teknikk og lyd og de feil og mangler som måtte være ses forbi.
    Jeg tror jeg får forlate rommet og slippe til noen kompiser til og ta seg av oppgaven heller, jeg vil bare spille plater ;D

    Så dere er herved advart, kanskje det låter helt på trynet her, kanskje ikke, men det spiller så til de grader musikk! Det beste komplimentet ett stereoannlegg kan få noensinne.
     

    Skink_123

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Innlegg
    4.658
    Antall liker
    1.423
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Herlig lyssetting, eget påfunn eller er madammen involvert?
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Må si vermin er ganske rått det der lytteromet ditt , og slå seg til ro ned i noen timer der kunne jeg gjort lett :)
     
    S

    Sjur T

    Gjest
    Har hatt et par timer i sofaen til Vermin nå, tror ikke jeg noensinne har hørt en sånn fylde og dynamikk noen gang. Ble sittende med et fårete glis og tendenser til ukontrollert latteranfall et par ganger. Utrykket bakoversveis har fått en ny mening for min del!
    Dette låt aldeles kollosalt uten nærhet av å miste kontroll eller noen "unoter" noe sted.
    Gleder meg til allerede til neste gang:)
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Vermin, oppgraderingen din er helt rå. Digger fargen også på de nye hønna. Nå trenger du bare å prøve noe annet enn 300B :cool:
    R
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Vermin, oppgraderingen din er helt rå. Digger fargen også på de nye hønna. Nå trenger du bare å prøve noe annet enn 300B :cool:
    R
    Takk roger! :)
    300B er nok kommet for og bli, iallefall i lang tid. Har prøvd mye, hørt mye, men 300B gir meg mest over tid. Mellomtonen er det sterke kortet som avgjør, bassene er aktive og drives direkte fra pre. Låter supert!
    Men det er iallefall en ny forsterker på trappene, så denne BorderPatrolen må vike for en annen sak med 300B i PP. Det gleder jeg meg til og høre :)
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.925
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Har hatt et par timer i sofaen til Vermin nå, tror ikke jeg noensinne har hørt en sånn fylde og dynamikk noen gang. Ble sittende med et fårete glis og tendenser til ukontrollert latteranfall et par ganger. Utrykket bakoversveis har fått en ny mening for min del!
    Dette låt aldeles kollosalt uten nærhet av å miste kontroll eller noen "unoter" noe sted.
    Gleder meg til allerede til neste gang:)
    Alltid morro at andre liker det jeg driver med, jeg synes også Trio er det råeste på det meste. Og jeg har etterhvert lagt ørene til litt av hvert, ingen kan matche Trio Omega på reinspikka musikalitet på de aller fleste sjangre......sålangt...... :)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.804
    Antall liker
    21.607
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    på tide med noen nye bilder
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn