Die Anarchistische Abendunterhaltung

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
968
Torget vurderinger
7
Bør sjekkes ut. Var for meg en stoor overraskelse på roskilde i år. for folk som liker zappa, cloroform, farmer`s market, coltrane og vivaldi! Mine tanker(!) gikk også til Yann Thiersen, som bla.a har musikken på filmen "Den fabelaktige Ameliè".
Finnes mp3-låter på sida..

http://www.daau.com/
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Gikk dessverre glipp av dem på Roskilde i år, men beskrivelsen i programbladet så veldig interessant ut! *laste ned* :)
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Jeg må bare bumpe denne tråden for å støtte anbefalingen. Utrolig tøff musikk! tub gurnard goodness er et fantastisk album. :D
 

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Innlegg
1.629
Antall liker
968
Torget vurderinger
7
greit som alltid.. det er jo en del fyllmasse for min del i hvert fall, men det gjør ikkeno da det er nok gode band til at en får sett 3-4 bra konserter hver dag:)
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
roskilde '06

skum-leste programmet. for meg mye ukjent. men FRONT 242 hadde vært fett å oppleve !

Morrissey, vel ny-plata hans var litt skuffende, men mannen er vital som aldri før.

trekk-plasteret Guns og Roger Waters tror jeg blir stas for blodfansen, nedtur for de andre.

Dylan spillte der da jeg var der i '90 eller '91 stod der et par låter , trakk på skuldrene og ruslet videre.

har vel bannet i kjerka nå , men God tur til alle som har tenkt seg nedover !

maik'en
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Det er en del gode trekkplastere, men først og fremst er jeg imponert over alle de spennende bandene jeg ikke har hørt om før. Jeg kommer nok til å bruke mye tid på å vandre rundt og oppdage nye ting :)
 
Topp Bunn