A
Atle Kristiansen
Gjest

Big black dildo.
Mvh
Atle K
Jeg visste ikke at Muhammed gikk med en slik, men det forklarer kjolen.oddgeir skrev:Jeg lurer på når Muhammed butt plug kommer. Hadde passet fint i masta tror jeg.
Vel.....jeg satt på onsdag kveld i baren på hotellet Le Passage i Cairo og ventet på sjåføren min.ErosLoveking skrev:Trodde blondiner likte sånne store svarte jeg?
Trenger ikke å dra lenger enn til f.eks. Hellas for å se dette.Erland skrev:Vel.....jeg satt på onsdag kveld i baren på hotellet Le Passage i Cairo og ventet på sjåføren min.ErosLoveking skrev:Trodde blondiner likte sånne store svarte jeg?
Det ble helt åpenbart for meg hvor mye blonde Europeiske kvinner definitivt liker "slike store svarte", og at de reiser til slike steder "for å hygge seg".
Da blir det flyselskapene som driver hallikvirksomhet, for de reiser vel ikke gratis?Jurassic skrev:Men norske kvinner betaler ikke for selskap så spørsmålet er om det er dobbeltmoral eller om enkelte norske menn bare er trangsynte.
Ryan Air har billetter til kr 0,- i disse dager.jonas skrev:Da blir det flyselskapene som driver hallikvirksomhet, for de reiser vel ikke gratis?Jurassic skrev:Men norske kvinner betaler ikke for selskap så spørsmålet er om det er dobbeltmoral eller om enkelte norske menn bare er trangsynte.![]()
Og hvem er horer?Spiralis skrev:Staten har alltid vært hallik !!
( Var raskere enn deg der Slubbert!! ) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Sex er vel en bonus så det er ingen som driver med noen hallikvirksomhetjonas skrev:Da blir det flyselskapene som driver hallikvirksomhet, for de reiser vel ikke gratis?Jurassic skrev:Men norske kvinner betaler ikke for selskap så spørsmålet er om det er dobbeltmoral eller om enkelte norske menn bare er trangsynte.![]()
Sex vil snart være noe vi bedriver i zoologisk hage.Jurassic skrev:Sex er vel en bonus så det er ingen som driver med noen hallikvirksomhet