"The Cropcircle Monster"Slubbert skrev:
Pfft, jeg kan tilby de gratisversjonen ;DØivindJ skrev:Shake Weight Exercise for Women ;D
Er det bare jeg som er treg....?Fidelio skrev:
Det er en liten neger bak der Du ser ham nok snart.mteinum skrev:Er det bare jeg som er treg....?Fidelio skrev:
Nice! ;D ;D ;D ;D ;Dmteinum skrev:Har vi sett denne før i tråden? kan uansett vises igjen ;D
Helt merkelig bilde, tok 5 minutter før jeg så det.mteinum skrev:Er det bare jeg som er treg....?Fidelio skrev:
Javisst. Fabelaktig.Lil-h skrev:Det er en liten neger bak dermteinum skrev:Er det bare jeg som er treg....?Fidelio skrev:
Med hånden i lommen til objektet. Ai!Valentino skrev:Javisst. Fabelaktig.Lil-h skrev:Det er en liten neger bak dermteinum skrev:Er det bare jeg som er treg....?Fidelio skrev:
[video]3oTt8Noi5Rk[/video]Da Muse måtte spille en låt med playback på italiensk tv, svarte bandet med sette vokalist Matthew Bellamy bak trommene, bassist Christopher Wolstenholme på gitar, og trommis Dominic Howard som frontfigur og vokalist, uten de helt store reaksjonene fra programlederen eller publikum.