V
vredensgnag
Gjest
Nå, var mest det greie patentet jeg likte - enkelt å lage selv.ja, tørr bøk er lett å kløve
Nå, var mest det greie patentet jeg likte - enkelt å lage selv.ja, tørr bøk er lett å kløve
Det er da enklere å leie seg en litauer til å gjøre jobben!Nå, var mest det greie patentet jeg likte - enkelt å lage selv.ja, tørr bøk er lett å kløve
Er veldig fristende til den nette sum av 29 kroner på viaplay når kona har seinvakt...
Hvis du liker Megapiranha kommer du også til å like Megashark vs. Crocosaurus, og Sharknado.Er veldig fristende til den nette sum av 29 kroner på viaplay når kona har seinvakt...
Kan umulig være bedre enn Megapiranha...
P3 og ungdomsgreiene til NRK suger så kraftig balle som det går. Begriper ikke att de ikke kan ansette noen kule folk (men de vil vel ikke ha noe med NRK å gjøre). Synd.
Burde kanskje vært postet i en annen tråd (er vel en tråd som heter journalister til strykkarakter, eller noe sånt?)
Uansett, humret litt av denne overskriften
Vis vedlegget 231211
Ingen skrivefeil eller noe sånt, men det var dette med kausalitet da...
Typisk tilfelle der journalistene, pga manglende religionskunnskap, går glipp av sensasjonen.
For her er det opplagt snakk om at Gud forsøkte å gjenopplive denne mannen.
Burde kanskje vært postet i en annen tråd (er vel en tråd som heter journalister til strykkarakter, eller noe sånt?)
Uansett, humret litt av denne overskriften
Vis vedlegget 231211
Ingen skrivefeil eller noe sånt, men det var dette med kausalitet da...
Maroc stunt ala Solo?Måne? Nesten like kjedelig som ost.
Mandal har fått sin egen mandarin. Eller var det appelsin? Eller klementin? Hm - eller var det bare et jxxxlig stort kunsteks...ment. Aner ikke, men noen bør tørke opp. Snarest.
Vis vedlegget 231444
Dette symboliserer "Det Norske Hus" så jævla bra. KUDOS!Hamar har fått sin egen månelanding, eller som et egentlig heter, sitt eget mageplask.
Vis vedlegget 231400
Dette må då vere beste innlegget på sentralen sidan http://www.hifisentralen.no/forumet...akkert-design-ma-bler-m-m-70.html#post1687131
Hu der kunne man brukt til mye rart...