G
Gjestemedlem
Gjest
hmm
Slike biler lukeparkerer man ikke!jo du sliter med å lukeparkere
Takk Deph, du har forstått!
Dette så gyselig morro ut! Det bør nok forbys, sånn for sikkerhets skyld!
Nei, liker ikke! Det er noen linjer som mangler.
burde satt meg inn i tankesettet til eiere av slike biler er svært skamfullTakk Deph, du har forstått!
Du er tilgitt!burde satt meg inn i tankesettet til eiere av slike biler er svært skamfullTakk Deph, du har forstått!
Bil og kvinne er smeltet sammen i en høyere enhet.Nei, liker ikke! Det er noen linjer som mangler.
HVOR ER DAMA?? !
Nei, liker ikke! Det er noen linjer som mangler.
HVOR ER DAMA?? !
det er det man kaller bugatti.
Sukk - dét er linjer, har aldri sett en Talbot Lago annet enn på bilder, men vanvittig vakkerTror nok jeg helst vil kjøre selv.
Jaha, så vi har fått "sovereign citizens" i Norge også. Spik spenna gærne, hele hurven.Her nekter hun politi og Mattilsynet adgang | TA
Passer best i denne tråden. Mange friske kommentarer.
Åh, jeg vet ikke.Jaha, så vi har fått "sovereign citizens" i Norge også. Spik spenna gærne, hele hurven.Her nekter hun politi og Mattilsynet adgang | TA
Passer best i denne tråden. Mange friske kommentarer.
Vet ikke om jeg skal takke eller ikke......Uforglemmelig var det ivertfall!Advarsel - følgende video er en coverversjon med Donny og Marie Osmond, som gjør en cover på Steely Dans "Reeling in the Years." Dersom du liker Steely Dan er det forbundet med fare å se denne videoen - du vil aldri kunne høre Reeling uten å tenke på Donny og Marie, og det de foretar seg i videoen er så usannsynlig, og cover-versjonen er så dårlig i forhold til utgangspunktet, at du vil være permanent ødelagt, på ulike musikk- og kulturrelaterte måter.
Enjoy.