S
sorgenfri
Gjest
^drømmegutten akkurat nå...
studio flinkiser. Keith Moon Essensen av The WHO, de beste gjennom alle tiderMerkelig liste dette.
Hvor er Terry Bozzio? eller Vinnie Colaiuta ?
Kan forsåvidt være enig i vinneren, selv om jeg nok synes Mike Portnoy er mye mer allsidig.
Men jeg skjønner ikke hvorfor Ringo Starr er der? eller Keith Moon ? Fordi de spilte i populære band?
Jeg fikk samme som deg på native first language, men jeg fikk Ebonics på topp og tror ikke English eller Scottish var på listen til venstre uten at jeg skal garantere det.
Huket du av for ON, AT eller UNDER the weekend? Var komité entall eller flertall? Osv. Det er ganske små nyanser de går etter, i en del tilfeller. Jeg har hatt hodet så solid begravet i American English at det ville være fåfengt å forsøke å få til en troverdig Queen's English.Når det gjelder ebonics; er det ikke noen ganske klare markører i bøyingen av "to be" ?
F eks I be....., we was.... . Jeg tror testen er enklere oppygd enn den kunne vært. Jeg forbauses dog litt over at de kan identifisere hovedspråket som norsk; lurer på hva markørene er der. En av livsløgnene mine er jo at jeg anvender en nær perfekt Queen's English , så de særpregene vil bli kvitt!
B
vredensgnag;1833984 I 1836 gjorde innvandrerne i delstaten vi nå kjenner som Texas opprør mot Mexico. Føderale USA annekterte deretter territoriet og erklærte at det var del av USA og frigjort fra Mexico. [/QUOTE skrev:Omtrent som på Krim???
Eller var den sammenligningen for slem?
Det var det jeg tenkte på, da jeg nevnte dagens nyhetsbilde.vredensgnag;1833984 I 1836 gjorde innvandrerne i delstaten vi nå kjenner som Texas opprør mot Mexico. Føderale USA annekterte deretter territoriet og erklærte at det var del av USA og frigjort fra Mexico. [/QUOTE skrev:Omtrent som på Krim???
Eller var den sammenligningen for slem?
Musée d’Orsay’s administration said in a statement published in Artnet. “No request for authorization was filed with us. And even if it had been, it’s not certain we would have accepted it as that may have upset our visitors.”