TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Smarting?
Vedlegg
-
108.7 KB Visninger: 359
Og jeg tenker på naboene som bruker polakker til å male gamle trehus.Fikk en digresjon til overkomprimerte cd'er inn i huet nå.....
Og jeg tenker på naboene som bruker polakker til å male gamle trehus.Fikk en digresjon til overkomprimerte cd'er inn i huet nå.....
Malingsfjerning med høytrykk om morgenen, og ferdig to strøk før kvelden kommer.
Ja, jeg er imponert over de nye landsmennene, eller de som er innom på besøk. Naboen leide inn rumenere til å male vinduer, vannbord og øvrig listverk utvendig mens han var avsted i sommer. Selv er jeg litt overnøye på å følge de uskrevne malingsregler og høytidsregler så det pirket litt i meg da de stod i regnvær kl 22.30 på søndag kveld og malte.Og jeg tenker på naboene som bruker polakker til å male gamle trehus.Fikk en digresjon til overkomprimerte cd'er inn i huet nå.....
Malingsfjerning med høytrykk om morgenen, og ferdig to strøk før kvelden kommer.
liker stilen
Mannen mangler mancave og anlegg
Vel du vet drikker man mye øl er det greit med et toalett i nærheten. Han satt og tisset og drakk samtidig. Grei løsning. Spør du meg.Mannen mangler mancave og anlegg
A bad case of the Higgs Boson Blues: