Det er mulig at jeg er litt rund i kantene, men er dette noen grunn til å bli rystet??Jet Set Sports skriver regning med gaffel og lurer sine kunder. Underholdende. Sannheten kom i dagen pga vilt varierende oppgaver om priser. Oslo kommune ble rundlurt, men dette har skattebetalerne råd til.
Rystet over ny informasjon om hotellregning fra Sotsji-OL - Idrettspolitikk - VG
Har ikke satt meg så veldig inn i detaljene her, men så vidt jeg forstår så var de ikke rystet når de fikk regningen og trodde de kun betalte for hotellet. Rystelsen har åpenbart skjedd når man har finni ut at hotellet var mye biligere og at man faktisk har betalt for en del andre tjenester.@OMF: Problemet er vel heller at de har kjøpt den dyre tjenesten enn at den er overpriset.
To kostnadsnivå. Ett som NIF opererte med når de skulle forsvare sine utlegg; et helt annet som kommunen ble fakturert av Jet Set Sports, som drives av interesser med forbindelser til NIF. Da kommunen så kostnadsoverslagene til NIF stusset man over at kommunen hadde betalt så mye mer for samme tjeneste.Har ikke satt meg så veldig inn i detaljene her, men så vidt jeg forstår så var de ikke rystet når de fikk regningen og trodde de kun betalte for hotellet. Rystelsen har åpenbart skjedd når man har finni ut at hotellet var mye biligere og at man faktisk har betalt for en del andre tjenester.@OMF: Problemet er vel heller at de har kjøpt den dyre tjenesten enn at den er overpriset.
Ser også at det kommenteres at man kunne kjøpt egen bil for pengene....og det er sikkert riktig det, man det er jo vanskelig å bruke en bil som tolk og vert, og det er ikke sikkert det er dumt å ha lokal sjåfør heller.
Dette er vel uansett ikke mer en Raymond sin biltjeneste koster på et par månender, og det er jo en IKKE SAK har blitt meg fortalt.
Mvh
OMF
Spør Ingeniøren her på forumet. Tipper han også frekventerer det forumet.Hvor finner jeg dette forumet? Jeg har boret et 6mm hull som skulle vært 4mm, og trenger Råd & Hjelp.
Legg hullet i fryseren så krymper det.Hvor finner jeg dette forumet? Jeg har boret et 6mm hull som skulle vært 4mm, og trenger Råd & Hjelp.
Snakket nylig med en amerikaner om akkurat det metriske systemet i forbindelse med at jeg skulle prøve å forklare ham hvor mye fem liter var i forhold til gallons og quarters. Han fortalte at president Carter faktisk hadde prøvd å innføre det metriske systemet i USA når han regjerte, men at "they fucked it up". Stakkars jævler.Vis vedlegget 380769Når vi først snakker om mål og innbyrdes forhold:
Får vibber av brunosemballasje...
Men brunost er da godt!Får vibber av brunosemballasje...
Johan-Kr