Kan noen anbefale en god omdømme-ekspert?
Kan noen anbefale en god omdømme-ekspert?
Jepps, nå blir Trøndelag, Vest Agder, Finnmark og Akersgaten overført til Snåsamannen til odel og eie.Nå som Ariben flagger ut fra kongefamilien, må ha da levere tilbake halve kongeriket?
Henger på greip detta da.
Jeez, hva er det som ikke finnes på ebay
Surve = SutreFunnet på NRK oppland. Å surve, hva betyr det? Finnes i hvertfall ikke i ordboka til norsk språkråd. Kanskje sammensatt av sutre og slurve? I så fall er det ett ord som burde brukes mer![]()
Det der er faktisk ikke så dumt. Det nærmer seg vel utryddelseskrig mot IS-krigerne, og det er klart at det vil være en kjempefordel om både de innfødte og tilreiste, heri inkludert norske, tas ut så de ikke får anledning til å "fight another day". Er dette en strategi fra koallisjonen også, å drepe så mange som mulig, også om det ikke gir noen kortsiktig taktisk gevinst? Om fremmedkrigerne uansett ikke kommer hjem igjen i live begynner det jo å bli en ren gla'sak at de reiser nedover.Jeg oppfordrer alle norske potensielle fremmedkrigere til å reise ned og la seg bombe.
Før eller siden måtte jeg vel klare det.Det der er faktisk ikke så dumt.Jeg oppfordrer alle norske potensielle fremmedkrigere til å reise ned og la seg bombe.