G
Gjestemedlem
Gjest
Sett denne serien?vredensgnag skrev:Et høydepunkt i en fantastisk serie.
[video]94iATmP_mBk[/video]
[video]5Q4o72jBZRY[/video]
[video]BHOyiknNuUw[/video]
Sett denne serien?vredensgnag skrev:Et høydepunkt i en fantastisk serie.
Nei den har jeg rett glemt å se. Kanskje jeg skal sette den på i kveld. Klippet gav mersmak.vredensgnag skrev:Så du "In the Loop"?
Persongalleriet på plass, og i full fart. Malcolm Tucker er basert på Alastair Campbell. Veldig morsomt at Campbell ikke likte filmen, kom nok for tett på -- filmen er vel verdt å se. Og i motsetning til hva Campbell sier - funny.
Servitører og frisører? De er da harmløse ... ;Dbaluba skrev:Jeg vet ikke hva som er verst, å blir plundret og voldtatt av vikinger vs. å få slike folk på besøk en lørdagskveld. :
;Dvredensgnag skrev:Eia bør vurdere hvor nyskapende det er å være Harald Heide Steen jr. jr.
Inne på noe der. Opplagt at det burde være nok satiremat i Rolness heller impotente produksjon og breiale ytre!Roberten skrev:;Dvredensgnag skrev:Eia bør vurdere hvor nyskapende det er å være Harald Heide Steen jr. jr.
Snedig at han i det hele tatt velger å gi et tilsvar til Rolness i Dagbladet, hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.
Kommer garantert. Gleder meg allerede. Jens Eia Pikenes. ;DRoberten skrev:.........., hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.
Det kan godt være du har rett, men jeg er ikke så sikker på det. I mine øyne ville en Eia i toppform aldri tenkt tanken på å ta en diskusjon i kronikkform, han hadde tatt saken gjennom sitt medie og latt det være opp til folk selv å ta koblingen til Rolness.oddgeir skrev:Kommer garantert. Gleder meg allerede. Jens Eia Pikenes. ;DRoberten skrev:.........., hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.
Enig, det hadde vært mest elegant.Roberten skrev:Det kan godt være du har rett, men jeg er ikke så sikker på det. I mine øyne ville en Eia i toppform aldri tenkt tanken på å ta en diskusjon i kronikkform, han hadde tatt saken gjennom sitt medie og latt det være opp til folk selv å ta koblingen til Rolness.oddgeir skrev:Kommer garantert. Gleder meg allerede. Jens Eia Pikenes. ;DRoberten skrev:.........., hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.
* Norsk: "dratiltryne"Gjestemedlem skrev:* German: "backpfeifengesicht" - a face in need of slapping
Du e ææækte feenmarshking
70.65% har landet på denne bedømmelsen.
OK da vet vi det!baluba skrev:Kor Finnmarking e du?
http://quiz.start.no/28972
Spiralis, da. Du vet jo at jeg må reise mye lenger sydover for å føle meg trygg når jeg skal flykte. Et tall i statistikken er jeg nok uansett om jeg flykter eller ikke, og det er ikke et utenkelig scenario en gang i fremtiden. :-\Spiralis skrev:OK da vet vi det!baluba skrev:Kor Finnmarking e du?
http://quiz.start.no/28972
7 av 10 personer i Norge er finnmarkinger, og når de resterende 3 er legale/illegale muslofacistiske overfallsvoltektsmenn og dopdealere må det jo være lov å spørre hvor det ble av alle de andre? :
Oddbjørn, Deph, Eros, Vreden, Sleiven, Baluba oa. har dere flyktet til Sverige eller Danmark og opptrer i disse landenes flyktningestatistikk?? ;D
http://theorymine.co.uk/http://www.boingboing.net/2010/12/05/name-a-new-math-theo.html skrev:TheoryMine runs a computerized mathematical theorem prover that turns out new mathematical theories all day long. For a mere $15, they'll name the theorem after you or someone you love: "Theorems are discovered by our robot mathematicians, we make every effort to ensure that the discovered theorems have never been published before, and we guarantee that every theorem we discover has not been previously recorded in our database of theorems. In the unlikely event that that there is a mathematics article publishing the theorem prior to our discovery, then we will give two additional new theorems to the owner of the old theorem."
Ha ha, det hadde vært noe! Det er jo heller ingen hemmelighet at Bin Laden er Arsenal-supporter (kødder ikke nå). ;Dvredensgnag skrev:Beklager, ikke noe forsøk på å politisere en morsom tråd, men dette må vel nærmest inn her.