Det bør nevnes at 2.009 er et smått legendarisk kurs i produktutvikling på MIT, et prakteksempel på MIT’s tilnærming til ingeniørfag.When a Roman ship conveniently sailed into Killian court at 1 PM on Friday, September 30, 2.009 was prepared for the ‘teamwork and coordination’ challenge.
Fin gjennomgang av høydepunktene.Dagens nedtur. Strømmetjenesten Dazn leverer ikke til Norge og den ser ut til å skjønne at jeg bruker vpn så kan ikke lure de på den måten heller. Da får man ta til takke med VG+ for Superbowl og det er svært langtfra det samme som den originale sendingen fra USA.
Finnes ikke interessert i amerikansk fotball med SuperBowl er såpass over the top at jeg synest det er morsom å se i alle fall halve kampen, hele blir lovlig sent. Utenfor Nord-Amerika kunne man se kampen for 1 dollar for Game Pass men ikke nå lengre. Verden er urettferdig.
Så andre halvdel av kampen dagen etterpå - er en grense for hvor lenge jeg sitter våken når det er jobbdag neste dag. Vg, som NRK tidligere, har den amerikanske originalsendingen med amerikanske kommentatorer av selve kampen men de kutter til studio i Norge i reklamepausene og de er det jo mange av i SuperBowl og det er jo en viktig del av hele greia med en del kulturkoloritt. Vg viste riktig nok et par høydepunkter fra reklameoramaet det gjorde aldri NRK. Har streamet den offisielle sendingen de siste årene med denne gangen funket det ikke.Fin gjennomgang av høydepunktene.
TV-kanalen Max bytter navn til Rex
TV-kanalen Max bytter navn til Rex, fordi det skal lanseres en strømmetjeneste som heter Max.
Dermed endrer TV-kanalen ved samme navn, og som ifølge pressemeldingen er «primært tilpasset et mannlig publikum», navn og logo til Rex. Det skjer 19. mars.
Hadde de hatt litt baller så hadde de gjort det den 8 Mars.
Siden du siterer meg så er det vel kanskje meg du spør, og til det så kan jeg gi deg et klart og tydelig svar; har ikke peiling.Var ikke REX navnet på en Østeriksk TV krim, med en shæfer ved navn rex som hoved"person"?
Yess!Var ikke REX navnet på en Østeriksk TV krim, med en shæfer ved navn rex som hoved"person"?
Småkul serie, den gikk på italiensk teve for 3-4 år siden. Alle unntatt bikkja var dubba !Yess!
Og da serien tok av og ble populær, ville skuespillerne jekke opp lønna.
Da bare bytta de ut de to som spilte hovedrollene, hyra inn to nye og beholdt bikkja.