Trekk tåler ingen over 45, det være seg i sokringsskapet eller andre steder.Hvis AI læres opp av den gjengen som tilogmed hører forskjell på om døra på sikringsskapet er åpen eller lukket, så kan det nok bli slik...
Det var Churchill også, antagelig verre enn Mimir.Litt artig at det først nå virker å ha gått opp for norske sjorrrnalister at Mimir er vel hard på flaska. Selv jeg som ikke er påfallende interessert i han eller Rødt eller synes dette er en spesielt stor skandale har visst det i årevis. Det er bare å lese på eller mellom linjene i en del intervjuer han har gitt.
- Eller "Hamburger Deern".^ Skulle ha spilt "Der mächtigste König im Luftrevier..."
Eller kanskje heller "Wir lagen vor Madagaskar..."
Ikke umulig dette går at donders om han skal satse på DVD.Norli kjøper Platekompaniet
Gründeren har solgt livsverket. Norli-sjefen tror på en fremtid med LP-plater, DVD-er og fysiske butikker.
Han holdt en knallkonsert på Hulen her i Bergen. 24.mars 1984, den sitter spikra !
Den gikk det gjetord om lenge!Han holdt en knallkonsert på Hulen her i Bergen. 24.mars 1984, den sitter spikra !
Enten det eller så puster han lettet ut.Stakkar...
Ingen fra regjeringen skal i bryllupet i Geiranger
– Statsministeren er ikke invitert til bryllupet.www.vg.no
Bare så lenge det ikke er en snap …
I gamle dager ville denne ha kvalifisert til drosjelappen tror jeg?Støre? Erna?
Vi ville ha klovn i fødselsdagen til min datter, var ikke mulig å få tak i, alle var på stortinget......
SAL
Derfor har jeg i alle år har takket vennlig men bestemt nei til alle tilbud om å lære meg bridge.Ikke noe å spøke med.
En feil i bridge kan være værre enn et hvilket son helst sidesprang
Omtrent som yngste guttungen min; Nemo på TV, test av batteridriller på PC, brosjyre for verktøy i hånden og hip-hop fra høyttaleren. Pluss Cola og mat.Konsentrasjonsproblemer? Jeg?!! Nei - vet du hva!::
Røde Stjerne -- Bodø/Glimt på NRK Radio på full guffe
Slovan Bratislava -- Midtjylland på 14'' pc skjerm
US Open på TV
og siste runde i Singefield Cup på Chromebook med Peter Svidler som veileder.
Multitasking kalles det