room
Hi-Fi freak
Vedlegg
-
82.3 KB Visninger: 531
Men er det noe spesiellt med Silvio da?room skrev:
Nei, overhodet ikke!!Gubra skrev:Men er det noe spesiellt med Silvio da?room skrev:
Fidel Castro 1959. ;DWhen we have fullfilled our promise of a good government, I will cut my beard.
Så den artikkelen i går. Vitner om at aftenposten (til en forandring) har litt for lite å skrive om.Steinar_Lund skrev:
"If we compress all of human evolution into a single year, we have been alone since the last hour on December 31".Gjestemedlem skrev:If your heritage is non-African, you are part Neanderthal, according to a new study in the July issue of Molecular Biology and Evolution.
http://richarddawkins.net/articles/642225-all-non-africans-part-neanderthal-genetics-confirm
se på bloggen nå.Slubbert skrev:
Det har jeg også. Ikke noe å skryte av. ;Dcoolbiz skrev:
Ja, jeg skvatt skikkelig til da jeg så bildet av han. Tenk så skremmende det må være å møte han i en mørk bakgate... :-\coolbiz skrev:Dagens på Facebook...
Skvetten, du. Min facebookvenn så overstadig normal ut på bildet før jeg anonymiserte det en smule. Har vi en felles fb-venn her, kanskje? Tror dere er i samme bransje.baluba skrev:Ja, jeg skvatt skikkelig til da jeg så bildet av han. Tenk så skremmende det må være å møte han i en mørk bakgate... :-\coolbiz skrev:Dagens på Facebook...
:
Jeg tenkte mer på den Fjordland-lapskausen. Trodde det var han som så hardkokt ut... ;Dcoolbiz skrev:Skvetten, du. Min facebookvenn så overstadig normal ut på bildet før jeg anonymiserte det en smule. Har vi en felles fb-venn her, kanskje? Tror dere er i samme bransje.baluba skrev:Ja, jeg skvatt skikkelig til da jeg så bildet av han. Tenk så skremmende det må være å møte han i en mørk bakgate... :-\coolbiz skrev:Dagens på Facebook...
: