Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.424
    Torget vurderinger
    0
    Hun ser da slett ikke så ille ut så jeg skulle nå nesten kunne ha lyst til å la "fjæra" trenge inn på en og annen plass der i gården ja! ;D

Men bare nesten, en gift mann skal jo egentlig ikke gå rundt å attrå unge/dumme kongsdøttre som er unge nok til å kunne vært min egen datter! ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
    Ole I skrev:
    Fantastisk bilde, men jeg ser ikke helt hva den har i en mer eller mindre humoristisk dilldalltråd å gjøre?
    Ser mer på tråden som en fin blanding av humor, severdigheter, artige ting, pussigheter, alvor og interessante linker. Det er ikke alt man trenger å lage en egen tråd for. Dette postet jeg rett og slett fordi jeg også synes det var at fantastisk bilde, ikke fordi det er morsomt på noen måte.

Trenger vi å dele det opp i en humoristisk og en ikke-humoristisk dilldalltråd da?

O

Ole I

Gjest
    Gjestemedlem skrev:
    Ole I skrev:
    Fantastisk bilde, men jeg ser ikke helt hva den har i en mer eller mindre humoristisk dilldalltråd å gjøre?
    Ser mer på tråden som en fin blanding av humor, severdigheter, artige ting, pussigheter, alvor og interessante linker. Det er ikke alt man trenger å lage en egen tråd for. Dette postet jeg rett og slett fordi jeg også synes det var at fantastisk bilde, ikke fordi det er morsomt på noen måte.

Trenger vi å dele det opp i en humoristisk og en ikke-humoristisk dilldalltråd da?
    Nei, men det fortjener så uendelig mye mere og bedre spalteplass. Tror du skjønner hva jeg mener.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.039
    http://www.varden.no/nyheter/hva-tenkte-sjaforen-her-1.6784046

Dette er vel dilldall? ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.424
    Torget vurderinger
    0
    Det ender vel med at man må søke "bæretillatelse" før man får kjøpe 4X4 biler ?! ;D

N

Nifelheim

Gjest
    Synes han kom fryktelig langt før det gikk galt.

Lurer også på hvordan de skal få den bilen av hengebrua. demontere dører o.l. for å gjøre den lettere?

Vil jo bli litt av en regning til slutt for bileier.

Asbjørn

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.03.2006
    Antall liker
    43.765
    Sted
    Vingulmǫrk
    Torget vurderinger
    2
    Gamle ingeniører vet hvordan man fjerner forlatte biler fra hengebroer:

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.039
    Spiralis skrev:
    Det ender vel med at man må søke "bæretillatelse" før man får kjøpe 4X4 biler ?! ;D
    "Jeg har 4WD og M+S dekk så jeg kommer frem overalt" tenkte kanskje sjåføren idet det begynte å knake faretruende i broen.
    Bæretillatelse hadde kanskje vært tingen. Mange tullinger bak rattet på slike doninger.

Pink_Panther

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    11.039

Gammel traver, men denne karen har nok mer å gjøre bak rattet, oppå en bro, enn foregående sjåfør.

N

Nifelheim

Gjest
    Spiralis skrev:
    Nå eksisterer det vel bæretillatelse allerede. Det heter førekort klasse B 8)

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    685
    Torget vurderinger
    1
    Asbjørn skrev:

Det var ingeniørens egen bil, han satte den der for å vise at broen var trygg!

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.335
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Barbaresco skrev:
    Asbjørn skrev:

[youtube=290,230]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IqK2r5bPFTM[/video]
    Det var ingeniørens egen bil, han satte den der for å vise at broen var trygg!
    Var pensum på grunnkurs i fysikk, den der. Veldig artig

tweakMan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Antall liker
    127
    Pink_Panther skrev:
    http://www.varden.no/nyheter/hva-tenkte-sjaforen-her-1.6784046

Dette er vel dilldall? ;D
    Eller en dieselbil på bio-fuel... uheldigvis for sjåføren laget av plank-tonn...med hjemlengsel...

mvh

coolbiz

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Antall liker
    5.180
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Fra 6moons' omtale av Hypex nCore:

"Over the years we auditioned a number of class D-based designs and had mixed feelings. There always was something uncomfortable in the music reproduced. Exceptions were class D amplifiers mounted in a wooden enclosure."

I call dilldall!

G

Gjestemedlem

Gjest
    Ouch..

10 Ways to Win Every Fight with Your Boyfriend

As the saying goes, all’s fair in love and war, which is worth keeping in mind during a spat with your beau. It may not be important that you to win every time; but it pays to know in the heat of battle that you can. Allow us, young grasshopper, to train you in the art of war, lover’s quarrel style. Read on, and discover 10 ways that you can win every fight with your boyfriend:

Keep Good Notes – As with any good pupil, you would do well to maintain a solid record file to which you can refer when needed. There’s no substitute for the ability to recall every instance in the past 5 years when he has failed to keep a promise.

Exhibit A: Bachelor Party Photos – Facebook is a wonderful thing, especially that photo tagging thing they do. You can also thank his newlywed buddy, for posting this handy little addition to your arsenal.

“If you love me, you’ll …” – This one is old school manipulation all the way, but in a pinch it’s pure gold. Pick your spots wisely and be judicious in its application, however, as it has a tendency to lose its effect through overuse.

Momma’s Girl – Winning over his mother is like gaining “god mode” in a video game. You are invincible. When you’ve got his Mom on your side, he’ll fold like a cheap suit.

Keep Him Busy – If you have a bone to pick with your boyfriend, your best bet is to choose a time when he’s distracted with something else, like a sporting event.

Stack the Deck – The strategic objective is simple: pick only fights that you know you can win, resulting in a formidable winning streak that will render him less willing to engage you in the future. After you’ve notched a nice winning streak for yourself, your opponent boyfriend will eventually lose his will to fight.

The Oprah Gambit – This tactic requires some experience to pull off successfully, but it’s a highly effective strategy when properly employed. The idea is to broach the general subject of your argument, in the company of some of your girlfriends, and with him present. The key is to be conversational, not confrontational. The effect should be to illustrate a consensus that will make him less likely to challenge you later when you’re alone together.

Coitus Interruptus – AKA the carrot-and-stick maneuver, it’s basically a question of timing and an opportunistic exploitation of conflicting priorities. Need we say more?

Killing with Kindness – If you preface your fights with flattery and lavish attention, you will have fattened him up for the verbal slaughter that ensues, ladies.

Cry – When all else fails, reach for the waterworks, and let those tears flow. It’s a time-honored move that will assure you victory in short order.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.620
    Hø, trodde ikke man trengte lyve på seg når man allerede har fått prinsessen og halve kongeriket

Vedlegg

realist

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    299
    Maverefleksen sier meg at dette er riktig tråd for dette, but you never know...............
    Står vi virkelig overfor en revolusjon innen forbrenningsmotorer?

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn