Det viser bare at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom det å ha masse penger og det å ha sunn fornuft!
Synes som det er en omvendt korrelasjon. Uansett skjønnet jeg ikke at folk vil bo i ei slik blokk når man har mye penger......
Det viser bare at det ikke nødvendigvis er en sammenheng mellom det å ha masse penger og det å ha sunn fornuft!
Hva man mener er ideell boform kan variere uavhengig av mengde penger. Jeg lurer bare på hvordan man skaffer seg er tilvære så trist at det er ekstremt viktig å bo på bestemte adresser og ha det hengende over seg i er par tiår om man får muligheten en gang til å flytte inn. Som om tilværet da vil nå uante og tidligere uoppnåelige høyder bare man bor på korrekt sted.Synes som det er en omvendt korrelasjon. Uansett skjønnet jeg ikke at folk vil bo i ei slik blokk når man har mye penger......
Det har ikke endret seg så veldig mye etter tinder og slikt kom ser det ut som...För Tinder å slikt
Du mener Gotland?Finn Sverige!!
Ahaaaa....så høyrefolk er som måker? Da skjønner jeg Odd Børretzen bedre.Det var vel bare en SV politiker. De liker som kjent ikke grådighet!
Min er ikke oppgradert i det hele. Men den var ganske frekt spekket da jeg kjøpte den. Det har kommet en god del raskere disker og slikt. men jeg er ikke i nærheten av å vurdere å bytte ut PCen eller noe av hardwaren. Den har SSD, 32GB RAM og en passe raks (og overklokket) CPU med et lass av kjerner. Dekker fint mine behov og gjør nok det i noen år til.Ja, pcene holder som regel bra en stund, så lenge ikke spilling er prioritet. Min stasjonære er fra 2009 - en HP kjøpt på Elkjøp. Men har oppgradert en del - det er faktisk bare strømkabelen som er original
Ja, pcene holder som regel bra en stund, så lenge ikke spilling er prioritet. Min stasjonære er fra 2009 - en HP kjøpt på Elkjøp. Men har oppgradert en del - det er faktisk bare strømkabelen som er original
Man har da akkumulert harddisker. Det teller ikke som en oppgradering, det er bare å dekke basale behov.Min hadde 1TB lagring når jeg kjøpte den - nå har den 18TB