FREDAGENS PLATEKOS! |
27 CD-er med Bob Dylan er vel ikke mer enn akkurat nok? Gjør deg klar til å fråtse i en ENORM mengde med liveopptak fra Dylans 74-turné med The Band. Den nye CD-boksen The 1974 Live Recordings inneholder intet mindre enn 417 tidligere uutgitte spor. Da skulle helgen være reddet og vel så det!'' |
Dette er det morsomste jeg har sett du har skrevet her inne.Gjennom fotballen til jentungen fikk jeg i dag muligheten til å kjøpe billetter til Norge-Albania i damefotball til 53 kroner. Tenk at jeg skulle få muligheten til å være med på noe slikt.
Ikke uten først å ha tenkt nøye gjennom hva man ellers kan få for 53,-...Dette er det morsomste jeg har sett du har skrevet her inne.
Jeg regner med at du kastet deg på det tilbudet.
På den strålende britiske serien QI (Quite Interesting), ledet av selveste Stephen Fry (For President !!!!!), var det en episode hvor de sammenlignet minne-enheter fra datateknologiens barndom. En som lignet på den over blei vist (uviss kapasiteten på den) og et par andre. Det ble sammenlignet med den minste og "hotteste" nåtids - det var et minnekort .
Jeg holdt på å skrive om det selv. Og hvor mye saft må man egentlig drikke for å få noe særlig dårligere råd av dette prishoppet? Hvor mange glass saft blir det av en flaske, 50? Folk er sprø.Det er litt fascinerende at noen stiller opp i avisen for å fortelle nasjonen at det eneste man drikker er appelsinsaft fra Frist Price
Saft suse! Sjekk det prishoppet
Appelsinsaft-elsker Mona Fingarsen (46) betaler nær dobbelt så mye for en saftflaske nå som i mars 2023. Kiwi mener at de har en god forklaring på den saftige prisøkningen.e24.no
Siden mars 2023 har den selverklærte prispresseren på dagligvarer presset opp prisen på First Price appelsinsaft med hele 90 prosent.
– Jeg synes det er hårreisende, sier Mona Fingarsen.
46-åringen fra Hønefoss har et nærmest lidenskapelig forhold til appelsinsaft fra det Norgesgruppen-eide lavprismerket First Price.
– Det er det eneste jeg drikker, sier hun.
I likhet med folk flest har Fingarsen opplevd at det har blitt dyrere og dyrere å fylle handleposen – og dermed blitt mer prisbevisst.
Siden hun knapt drikker annet enn gul saft, har Fingarsen lagt spesielt godt merke til hvordan prisen på akkurat dette produktet gradvis har blitt høyere og høyere.