- Ble medlem
- 17.05.2012
- Antall liker
- 353
|
Funderte på avulse, men jeg har undervist i skriftlig engelsk på universitet i USA da jeg var i tyveårene og har holdt det vedlike. Elsker språket - datteren har heldigvis plukket opp forkjærligheten.@ Hardingfele: 30150 er vel maks, så gratulerer.
B
Avulse var vel ett av de 2-3 ordene jeg bommet på, ja. Ikke misfornøyd med noe resultat innenfor den øverste persentilen. Det hadde vært interessant å se hvor snittet for ikke-engelskspråklige ligger i forhold til de med engelsk som morsmål. Skulle ikke forundre meg om snittet er høyere hos dem utenfor UK/USA..., og det kan det evt være mange årsaker til.Funderte på avulse, men jeg har undervist i skriftlig engelsk på universitet i USA da jeg var i tyveårene og har holdt det vedlike. Elsker språket - datteren har heldigvis plukket opp forkjærligheten.@ Hardingfele: 30150 er vel maks, så gratulerer.
B
Hehe, det var en liten luring. Landet på 24700, altså 1900 flere enn den andre testen.
Jeg er jo en godt voksen kar, og de siste 40 (ca) årene har jeg lest mange tusen bøker på engelsk. Særlig går det på Fantasy/ SF; genre som er berømt/ beryktet for høytflyvende språk med flust av fremmedord, og det hjelper. (Jeg kommer fortsatt ikke lenger enn til ca side 70 i Finnegans Wake før jeg gir opp.)Steike, er fornøyd jeg, men noen av dere er seriøst flinke. 40400? Jeg bøyer meg i støvet.![]()
Hvorfor tenker du at det er bedre å spy oppå lokket da?