S
Slubbert
Gjest
Rapversjonen:
|
Zomby_Woof skrev:Fra Jotuns siste fargekart:
Vi står på terskelen til en
tid hvor egoisme må vike til
fordel for deltagelse og
samarbeid. Det handler om
å skape gode liv og om å tone
litt ned. Alt fra skjønnhets-
industrien til bilprodusenter
gir oss nå en mer beskjeden
luksus i form av matte
overflater. Hjemmene våre
er definitivt klare for LADY
PURE COLOR- en supermatt
maling for en diskret og
personlig atmosfære.
![]()
Har du vondt i magen Jærbu? Jeg har i allefall gangsperr i mellomgulvet etter å ha lest det der. Lenge siden jeg har ledd så rått! ;DJaerbu skrev:Mange fine her. ;D
http://dontevenreply.com/
Gjestemedlem skrev:Det kristendisneyfiserte møkkaselskapet er ute med flere nyheter: :-\
Utrolig fascinerende!mteinum skrev:Weather balloon GPS space flight iPhone camera footage homemade spacecraft 100,000 ft altitude (HD)
Åna er/var da spesielt ille også. Folk fikk jo lungebetennelse av å sone der på grunn av den rå luften.Zomby_Woof skrev:*Sukk!*
Flekkete veggmaling er for dyrt, Billedrørs-TV'er er nesten ikke å få tak i. Fuktige hull krever kostbart gravearbeid. Budsjettene er knappe. Hva skal Statsbygg gjøre for å bygge fengslene miserable nok?
Jeg har jobbet på Åna. Firemannsrommene var en skam. Hva sier dere til å bli låst inne med tre andre om kvelden, det eneste dere vet om dem er at de er kriminelle? Synes dere det er forsvarlig?
Sorry for den 'politiske' avsporingen.
Bilen er betalt. Men man skal vel ikke bare betale renter?laidback skrev:Merk, uten bil.
4% rente på 3 million er ikke mer enn 120000 i året, dersom jeg ikke tar helt feil.
10.000 pr. mnd. og en skatterabatt på rundt regnet 30%.
Det er ikke mer enn husleie for en hvilkensomhelst leilighet.