Diverse Dilldalltråden 1.5

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• G

Gjestemedlem

Gjest
    vredensgnag skrev:
    Et høydepunkt i en fantastisk serie.
    Sett denne serien?

[video]94iATmP_mBk[/video]

[video]5Q4o72jBZRY[/video]

[video]BHOyiknNuUw[/video]

V

vredensgnag

Gjest
    Så du "In the Loop"?

Persongalleriet på plass, og i full fart. Malcolm Tucker er basert på Alastair Campbell. Veldig morsomt at Campbell ikke likte filmen, kom nok for tett på -- filmen er vel verdt å se. Og i motsetning til hva Campbell sier - funny.

G

Gjestemedlem

Gjest
    vredensgnag skrev:
    Så du "In the Loop"?

Persongalleriet på plass, og i full fart. Malcolm Tucker er basert på Alastair Campbell. Veldig morsomt at Campbell ikke likte filmen, kom nok for tett på -- filmen er vel verdt å se. Og i motsetning til hva Campbell sier - funny.
    Nei den har jeg rett glemt å se. Kanskje jeg skal sette den på i kveld. Klippet gav mersmak.

V

vredensgnag

Gjest
    Det blir ikke bortkastet tid, det garanterer jeg.

Alastair Campbell hadde et ekstremt behov for å kontrollere "virkeligheten," som spin-doctor extraordinaire. Men da virkeligheten tok av smalt det i hodet hans, og noe gikk galt.
    Her er han når det virkelig klikker for ham etter seneste valget i UK. Fra 4:50 og utover, om du vil skippe innledningen, der Campbell prøver å gi inntrykk av at valgresultatet ikke var et problem for Labour.

Men UK er et herlig sted. Tenk å ha slikt liv i parlamentet:

Boffen

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.04.2002
    Antall liker
    333
    Sted
    Oslo Vest
    1) Go to Google Translate
    2) Set the translator to translate German to German
    3) Copy + paste the following into the translate box: pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch
    4) Click “listen”

zk = suspended cymbal
    bschk = snare
    pv = brush
    bk = bass
    tk = flam1
    vk = roll tap
    kt = flam2
    kttp = flam tap
    krp = hi hat tap
    pv = short roll
    th = better hi hat
    thp, ds = instant rimshot.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg vet ikke hva som er verst, å blir plundret og voldtatt av vikinger vs. å få slike folk på besøk en lørdagskveld. ::)

V

vredensgnag

Gjest
    baluba skrev:
    Jeg vet ikke hva som er verst, å blir plundret og voldtatt av vikinger vs. å få slike folk på besøk en lørdagskveld. ::)
    Servitører og frisører? De er da harmløse ... ;D

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    "Congratulations, we did not find anything in this category in your browser history."

G

Gjestemedlem

Gjest
    Frps åndsbrødre i storslag:

Tea Party Nation President Says It ‘Makes A Lot Of Sense’ To Restrict Voting Only To Property Owners

Populist Tea Party Nation President Judson Phillips wants to take the vote away from almost all Americans: "the founders of the country originally put 'certain restrictions on who gets the right to vote. One of those was you had to be a property owner. And that makes a lot of sense, because if you're a property owner you actually have a vested stake in the community. If you're not a property owner, you know, I'm sorry but property owners have a little bit more of a vested interest in the community than non-property owners.'" We could also apportion votes based on how much property you owned -- if you owned a hundred houses, you could get a vote for each of them.

V

vredensgnag

Gjest
    Eia bør vurdere hvor nyskapende det er å være Harald Heide Steen jr. jr.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    vredensgnag skrev:
    ;D

Snedig at han i det hele tatt velger å gi et tilsvar til Rolness i Dagbladet, hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.

Sniff

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.09.2005
    Antall liker
    94
    Roberten skrev:
    vredensgnag skrev:
    ;D

Snedig at han i det hele tatt velger å gi et tilsvar til Rolness i Dagbladet, hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.
    Inne på noe der. Opplagt at det burde være nok satiremat i Rolness heller impotente produksjon og breiale ytre!

Mvh
    Sniff

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Friskt å henge ut naboen i Dagbla. Stå på Eia, dette kan bli bra. ;D

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Roberten skrev:
    .........., hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.
    Kommer garantert. Gleder meg allerede. Jens Eia Pikenes. ;D

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.514
    oddgeir skrev:
    Roberten skrev:
    .........., hadde det vært noe krutt i muskedunderen ville svaret kommet på fjernsynet i form av en sketsj.
    Det kan godt være du har rett, men jeg er ikke så sikker på det. I mine øyne ville en Eia i toppform aldri tenkt tanken på å ta en diskusjon i kronikkform, han hadde tatt saken gjennom sitt medie og latt det være opp til folk selv å ta koblingen til Rolness.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Roberten skrev:
    oddgeir skrev:
    Roberten skrev:
    Det kan godt være du har rett, men jeg er ikke så sikker på det. I mine øyne ville en Eia i toppform aldri tenkt tanken på å ta en diskusjon i kronikkform, han hadde tatt saken gjennom sitt medie og latt det være opp til folk selv å ta koblingen til Rolness.
    Enig, det hadde vært mest elegant.

G

Gjestemedlem

Gjest
    An open Reddit thread entitled "What are your favorite culturally untranslateable phrases?" rapidly degenerated into a collection of rollicking, profane, grotesque insults, each more alarming and delightful than the last. Read the whole thing, of course, but here are some of the less profane examples:

http://www.boingboing.net/2010/12/04/glorious-elaborate-p.html

* The Dutch phrase for giving too much attention to insignificant details is "ant fucking".

* Afrikaans: "Jou mammie naai vir bakstene om jou sissie se hoerhuis te bou Vieslik!" your mother engages in prostitution in order to raise funds for the building materials necessary to construct a brothel from which your sister will operate.

* German: "backpfeifengesicht" - a face in need of slapping

* Finnish: "Kyrpä otsassa" - a vulgar way to say you're incredibly annoyed. It means that you have a dick in your forehead (should be visualized as hanging forward, rather than actually in your forehead, for some reason).

* Finnish: "pilkunnussija" - a comma fucker; someone who corrects little or meaningless things.

* Spanish: "Está tratando de cagar mas alto de lo que le da el culo" - He's trying to shit higher than his ass can reach.

resten:

http://www.reddit.com/r/AskReddit/comments/efee7/what_are_your_favorite_culturally_untranslateable/?sort=confidence

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.163
    Torget vurderinger
    0
    baluba skrev:
    Kor Finnmarking e du?
    http://quiz.start.no/28972

Du e ææækte feenmarshking
    70.65% har landet på denne bedømmelsen.
    OK da vet vi det! :eek:
    7 av 10 personer i Norge er finnmarkinger, og når de resterende 3 er legale/illegale muslofacistiske overfallsvoltektsmenn og dopdealere må det jo være lov å spørre hvor det ble av alle de andre? ::)

Oddbjørn, Deph, Eros, Vreden, Sleiven, Baluba oa. har dere flyktet til Sverige eller Danmark og opptrer i disse landenes flyktningestatistikk?? ;D

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Spiralis skrev:
    baluba skrev:
    Kor Finnmarking e du?
    http://quiz.start.no/28972

Du e ææækte feenmarshking
    70.65% har landet på denne bedømmelsen.
    OK da vet vi det! :eek:
    7 av 10 personer i Norge er finnmarkinger, og når de resterende 3 er legale/illegale muslofacistiske overfallsvoltektsmenn og dopdealere må det jo være lov å spørre hvor det ble av alle de andre? ::)

Oddbjørn, Deph, Eros, Vreden, Sleiven, Baluba oa. har dere flyktet til Sverige eller Danmark og opptrer i disse landenes flyktningestatistikk?? ;D
    Spiralis, da. Du vet jo at jeg må reise mye lenger sydover for å føle meg trygg når jeg skal flykte. Et tall i statistikken er jeg nok uansett om jeg flykter eller ikke, og det er ikke et utenkelig scenario en gang i fremtiden. :-\

G

Gjestemedlem

Gjest
    http://www.boingboing.net/2010/12/05/name-a-new-math-theo.html skrev:
    TheoryMine runs a computerized mathematical theorem prover that turns out new mathematical theories all day long. For a mere $15, they'll name the theorem after you or someone you love: "Theorems are discovered by our robot mathematicians, we make every effort to ensure that the discovered theorems have never been published before, and we guarantee that every theorem we discover has not been previously recorded in our database of theorems. In the unlikely event that that there is a mathematics article publishing the theorem prior to our discovery, then we will give two additional new theorems to the owner of the old theorem."
    http://theorymine.co.uk/

" I love my Theorem, it hangs with pride on my wall."
    Richard Burton, the Burton Theorem

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    vredensgnag skrev:
    Beklager, ikke noe forsøk på å politisere en morsom tråd, men dette må vel nærmest inn her.
    Ha ha, det hadde vært noe! Det er jo heller ingen hemmelighet at Bin Laden er Arsenal-supporter (kødder ikke nå). ;D

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Gud er Enga fan, men det var vel ingen bombe. Jesus liker ikke foppal, men er stor tilhenger av Ludojudo.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn