Typisk svar fra gammel, hvit gubbe...men det er vel etter at du har blitt så gammel at du kan velge selv? før det har du ikke mange valgmulighetene.
Ja, det er ufint å reise fra et område med såpass høye smittetall som Oslo (hvor hun bor så vidt jeg forstår) til Syd-Spania. Burde holdt seg hjemme. av respekt for spanjolene. Eller ikke blogget om det men bare sneket seg ut, som Bodø/Glimt.Me, myself and I....
Julia Nyland reiser til Spania: - De syns jeg er narsissist, egoist og «jævlig idiot»
GOD KVELD NORGE (TV 2): Bloggeren Julia Nyland (28) skaper debatt etter hun la ut et blogginnlegg om at hun reiser til utlandet.www.tv2.no
Jepp. Og slike nek skal altså være forbilder? Burde være forbigått i stillhet.Me, myself and I....
Julia Nyland reiser til Spania: - De syns jeg er narsissist, egoist og «jævlig idiot»
GOD KVELD NORGE (TV 2): Bloggeren Julia Nyland (28) skaper debatt etter hun la ut et blogginnlegg om at hun reiser til utlandet.www.tv2.no
Saken er ikke dill-dall, men se min utheving i sitatet. Spesialutsalg for olivenolje! Hvorfor skal skobutikken være stengt mens olivenoljebutikken kan være åpen? Her har de geniale bare plukket lapper opp av en hatt.I tillegg til matbutikker, apotek og Vinmonopolet kan blant annet disse butikkene holde åpent:
- helsekostbutikker
- optikere
- spesialbutikker som selger for eksempel godteri eller olivenolje
- dyrebutikker
- kiosker
- blomsterbutikker
Gitt hvor mye som er stengt så er det fortsatt overraksende mange på disse senterene. Nå har jeg kun anekdotiske observasjoner fra mitt lokale (Lambertseter) men det er en del folk der. I dag var det visstnok jævlig lang kø utenfor polet. Det er fredag og også visstnok utbetalingsdato for en del trygdeytelser og køen bar et visst preg av det i følge min kilde. Jeg har gjort mine polbesøk tirsdag eller onsdag når de åpner, da er det lite folk der.
Han følger i det minste regelen med å ha noe som blafrer litt hengende på enden når det stikker noe 1 meter bakover eller mer.