Ifølge digi har det aldri vært noen dedikert tv2 knapp på fjernkontrollene.Jeg har hatt fjernkontroller fra Altibox i 10 år nå og kan ikke si at jeg har lagt merke til en TV2-knapp på noen av de jeg har hatt. Det er ikke det samme som at den ikke er eller har vært der, om den er der har jeg bare aldri brukt den, lett etter den eller tenkt "nå skulle jeg jammen hatt en egen knapp for TV2". Om den skulle forsvinne vil den, rimelig nok, ikke bli savnet.
Hadde jeg sett vedkommende på gata (han er 30 år) idag, da hadde jeg med en gang tenkt på NirvanaSaksøker Nirvana for overgrep
Gutten som i 1991 ble avbildet naken på coveret av Nirvana-platen «Nevermind», går nå til rettssak mot bandet. Spencer Elden, som i dag er 30 år, sier at bruken av bildet av ham var et seksuelt overgrep, skriver The Guardian. Søksmålet er anlagt i California. Blant de saksøkte er gjenlevende...www.nrk.no
Never mind the bollocks, here's the Nirvana perv temptationSaksøker Nirvana for overgrep
Gutten som i 1991 ble avbildet naken på coveret av Nirvana-platen «Nevermind», går nå til rettssak mot bandet. Spencer Elden, som i dag er 30 år, sier at bruken av bildet av ham var et seksuelt overgrep, skriver The Guardian. Søksmålet er anlagt i California. Blant de saksøkte er gjenlevende...www.nrk.no
Om ikke joikakaker (eller annet i samme sjanger) smaker godt så har du bare ikke vært lenge nok på tur.Nå har de døpt om Joikakakene til Vilti.
For min del må de kalle dem hva de vil, men det er misvisende reklame, siden det ikke er mye Vilti de (17% reinsdyrkjøtt, og jeg regner med at det er tamrein.
Var forsåvidt misvisende før og, med bilde av en same på boksen - er like lite same i joikakakene, som det er barn i leverposteien…
Tror ikke det er Cesar i Cesar-salat heller.Er det italienere i italiensk salat, da???
Drinken Sex on the Beach ga meg ikke det hellerTror ikke det er Cesar i Cesar-salat heller.
Fake news var til stede før man egentlig tenkte over det.Drinken Sex on the Beach ga meg ikke det heller
For 2 tusen år siden var det en mann som gikk på vannet.Fake news var til stede før man egentlig tenkte over det.
Alle som har gått på en næringssmell på langtur synes det meste smaker godt.Om ikke joikakaker (eller annet i samme sjanger) smaker godt så har du bare ikke vært lenge nok på tur.
Jepp. Og det synes jeg de fleste burde oppleve i alle fall en gang i livet. Men siden det krever langt mer enn et absolutt minimum av innsats så vil de langt fleste aldri oppleve dette.Alle som har gått på en næringssmell på langtur synes det meste smaker godt.
Synd det ikke er en sånn «småkvalm»-liker her på sentralenSkal være rimelig sliten, sulten, kald og sur før jeg kaller Grandis kulinarisk.
Men en kollega av mora mi kjøpte 30 stk på tilbud og sa at nå har hun middag for en hel måned!
....mens baby-olje, det er ekte vare!Tror ikke det er Cesar i Cesar-salat heller.