Ser du en mulig åpning nå?Sophie Elise bekrefter brudd med kjæresten
Influencer Sophie Elise Isachsen melder på Instagram at det er slutt mellom henne og kjæresten.www.ao.no
Foreldrene mine har parabol faktisk, den ble installert for første gang for ca 25 år siden og byttet en gang så vidt jeg vet. Men de er til sammen 164 år så de er ikke ekstremt sugne på å endre så mye her i livet. Men de har i alle fall kjøpt seg en elbil.Det virker stadig mer påtagelig hvor lite dere byfanter vet om livet utenom bygrensene......
I gamle dager i Oslo så kunne man greit se hvor det bodde mange innvandrere ved å se på antall parabolantenner på bygårdene. Den gang da var det nødvendig for å få inn kanaler fra hjemlandet som ikke var tilgjengelige i norske kabel-TV-pakker, det er det neppe nå om dagen.La merke til på årets Nord-Norge ferie at det var enkelte strøk med ekstreme mengder paraboler og antok at fiberutbyggingen hang etter. Aner ikke hvordan det er med RiksTV dekning men gamle løsninger henger vel igjen. Uansett er jo dette fortid.
Bruker parabol, jeg også. Hvorfor skal en betale for reklame på norsk hvis en kan få akkurat samme filmer/serier/dritt og ikke minst like mye reklame gratis på -i mitt tilfelle- tysk parabol? Pluss at mange utenlandske strømmetjenester har regionsperre.Henger paraboler på de fleste husene her fremdelses. Det i en gate hvor både Altibox og Telenor tilbyr fiber. Det skal nevnes at mer enn halvparten av husstandene ikke bruker norsk som hovedspråk men er representert med nye landmenn med fødested i Ukraina, Kina, Filippinene, India og Vietnam.
Nei, eit ondsinna psykopatmonster ville jo aldri gjera noko slikt
Selvfølgelig, de hadde jo gallernes styrkedrikk, heksebrygg i hver landsby og alkymister som kunne lage gull!Lurer på hvilke viruslab'er som oppfant spanskesjuka, svartedauen osv... mange dyktige kjemikere i fortida...
Selv savner jeg krokan og vanilje med trepinne.Ja, disse var gode, husker de godt fra 60- tallet. Jeg fikk mest Pin-Up til 50 øre, men ikke hver dag, kanskje en pr, uke i sommerhalvåret.