Loevhagen
Hi-Fi freak
Platevasker:
Vedlegg
-
166.2 KB Visninger: 393
tja...Slubbert skrev:
Hvis det var dette som var Askerkvinnenes reaksjon skal jeg være enig med deg i at hun var "litt på jordet"!Gjestemedlem skrev:"Å guuudd, en neger på døren! Han vil ha penger. Ring politiet!!"
Gjestemedlem skrev:Solgte sin egen nyre for å få råd til iPad 2
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article4138422.ece
Med en markedspris på en ipad for en nyre må han vel ha betalt minst en airbook med ekstra minne og to iphone 4 for en lever, kanskje til og med $50 i appstore kredit for good measure.vredensgnag skrev:Begynner å bli dyrt om Jobs må selge en nyre, han har transplantert inn en lever fra før.
Vær nå ikke så humørløs da. Jeg har forøvrig selv kjøpt en ipad2 (og har begge nyrer i behold).vredensgnag skrev:Folk har sikkert gjort langt verre ting for en iPad, en joggesko eller et Rolex-ur. Hva har det med akkurat Jobs å gjøre?
I Rio var det en bande som kappet hånd og Rolex-ur av folks armer med machete om de ikke overleverte dem frivillig. Mine verter der tryglet meg om å legge igjen klokken, hvilket jeg selvsagt gjorde. Men var det Rolex sin skyld at det var slik?
Du er selv meget begeistret for å nedsable andres mangel på sunn fornuft - men når ditt Apple-hat tar over førerstolen ser du ikke at det er iPad-kundens mangel på samme som er å kritisere her.
Jeg forstod det slik at han indikerer at Jobs var den foreløpig ukjente kjøperen. Han er vant med å kjøpe indre organer, og for ham ville dette blitt vinn vinn. Enda en solgt iPad, og en fersk nyre. Jepp, mannen gjør det godt for tiden.vredensgnag skrev:Folk har sikkert gjort langt verre ting for en iPad, en joggesko eller et Rolex-ur. Hva har det med akkurat Jobs å gjøre?
I Rio var det en bande som kappet hånd og Rolex-ur av folks armer med machete om de ikke overleverte dem frivillig. Mine verter der tryglet meg om å legge igjen klokken, hvilket jeg selvsagt gjorde. Men var det Rolex sin skyld at det var slik?
Du er selv meget begeistret for å nedsable andres mangel på sunn fornuft - men når ditt Apple-hat tar over førerstolen ser du ikke at det er iPad-kundens mangel på samme som er å kritisere her.