DoMentor skrev:
Joda, men da bør kanskje både en del kunder, og ikke minst hifiselgere gå de nødvendige rundene både i og med seg selv, og endre / skjerpe holdning, og ikke minst adferd ? ? ? Jeg synes faktisk at det er 110 % på sin plass å rose de som fortjener det, hvis noen mener at dette er kamuflert nedrakking, og føler seg dissa / utenfor pga det er det deres fordømte problem og ikke mitt, ærlig og alvorlig talt altså. Isåfall er det kanskje en veldig god grunn til det ? ? ? Hifi pushere som disser både kundens og "nabobutikkens" utstyr / preferanser, og som prøver å prakke på meg deres utstyr pga at det er "verdens" beste yeah right, kan du få gratis av meg, jeg har opplevd det også, tro du meg.
Mvh
Det har jeg også - og det gjelder i alle bransjer. Sånt er direkte uprofesjonelt. Jeg har faktisk opplevd de verste eksemplene i bilbransjen; " bilen
du trenger, er denne..." Det ble ikke den bilen, for å si det kort. En
selger veit bedre enn a) å rakke ned på konkurrenter og b) rakke ned på konkurrentenes produkter / varer. Derfor er det alltid like artig å oppleve selgere som har vært på kurs, og lært seg å si "joda, produkt X er sikkert bra, det også"...
Jeg satte det litt på spissen i mitt innlegg, for jeg mener absolutt at de som fortjener heder, ære og ros, skal få det. ;D
mvh. VilhelmW