Neeiii! Red er jo bra da! Ps.han hette Espen L.på den plata..Jeg har et par go' biter gjemt bort, bla Ace of Base's single The sign, og ikke minst Sway sin Red :-[
Bare gi meg adressen din så skal jeg sende den til deg slik at du har en i reserveNeeiii! Red er jo bra da! Ps.han hette Espen L.på den plata..
Har både Red og blue,som er nesten den samme plata..Blue var vel den Amerikanske utgava med et par andre sanger.. Han er jo kraftig undervurdert synes jeg..selv om han har noen småkvalmende sanger daBare gi meg adressen din så skal jeg sende den til deg slik at du har en i reserve
Lin
Er du gal mann!!!!!!!!! Det er jo knallplater.... Dark side of the moon er en av rockehistoriens stoooore!!! ???Mine værste plater i samlingen er The Dark Side of the moon og The Wall av Pink Floyd. Vurderer sjeldent å bytte bort plater, men det gjør jeg virkelig med disse to her. Så bare stikk dere frem de av dere jeg ikke liker som jeg ønsker alt vondt, så jeg kan bli kvitt disse platene.
"Dark side of the moon" er etter min mening en av rockehistoriens mest oppskrytte plater. Litt slitsom! Og dette kommer fra en kar som ellers har veldig sansen for Pink Floyd. Men dårligst i samlingen,.......nei . Har også to eksemplarer av den selv :-/.Er du gal mann!!!!!!!!! Det er jo knallplater.... Dark side of the moon er en av rockehistoriens stoooore!!! ???
Men F.R.A.N.K. da........... ;D"Dark side of the moon" er etter min mening en av rockehistoriens mest oppskrytte plater. Litt slitsom! Og dette kommer fra en kar som ellers har veldig sansen for Pink Floyd. Men dårligst i samlingen,.......nei . Har også to eksemplarer av den selv :-/.
Dersom det er spesialpressingar (er på jakt etter den japanske The Wall), kan eg vere hjelpsam med å ta desse skrekkelege platene.Mine værste plater i samlingen er The Dark Side of the moon og The Wall av Pink Floyd. Vurderer sjeldent å bytte bort plater, men det gjør jeg virkelig med disse to her. Så bare stikk dere frem de av dere jeg ikke liker som jeg ønsker alt vondt, så jeg kan bli kvitt disse platene.
Dersom det er spesialpressingar (er på jakt etter den japanske The Wall), kan eg vere hjelpsam med å ta desse skrekkelege platene.
Men om andre heller vil hjelpe, må eg innrømme å ha nokre eksemplarar av desse skivene frå før. Den forferdelege DSOTM er også einaste plata eg har slitt ut og måtte kjøpe ny av. Ho var (iallfall deler av plata) spelt minst 2000 gonger, så eg måtte ha to nye, ei i half-speed-utgåve, berre sånn til skrekk og åtvaring. Seinare har på mystisk vis same album kome inn i både CD- og SACD- samlinga.
Forferdelege greier. Eg spelar ho kvar gong eg skal teste perspektiv (klokkekiminga, og flukten før denne), og ofte for å sjekke bassfundamentet i høgtalarar/rørforsterkarar. Så du skjønar it's hard to be an audiophilemann.
Dette må du jobbe med taterunge! Spill den mer!!!!Er nok ingen spesialpressing, da jeg kun har de på plater. Men de er fryktelig lite brukt. DSOTM er kun spilt halvannen gang.
Dette må du jobbe med taterunge! Spill den mer!!!!
Her må vi prøve å hjelpe din tapte musikksjel.Haha, som Densen ville sagt det: "Life is short for boring music".
Her må vi prøve å hjelpe din tapte musikksjel.
Dark side of the moon er en rockeklasiker du må jobbe deg inn i.. Ikke gi opp her taterunge, det finns håp for deg også... Amen... M.V.H. Bamsemann, selvutnevt musikksjelfrelser...
Den har eg og ;D,Olsen Brothers - Wings of Love
Det blir ikke verre enn dette :-[
RODA
Etter å ha lest dette har jeg prøvd å gå i meg selv og forestille meg hvordan jeg ville reagert på DSOTM idag , hvis den ikke hadde vært en del av oppdragelsen og livet mitt, hvis jeg aldri hadde hørt den før, og hørte den for første gang.Jeg kjenner plata inn og ut. Begge foreldrene mine elsker Pink Floyd, så jeg har hørt den en del ganger kan man si.
Tiltredes......det vrenger seg inni meg når den spilles på radio.....Olsen Brothers - Wings of Love
Det blir ikke verre enn dette
Pøh! Rednex: Cotton Eye Joe er jo et must på alle fjøs- eller låvefester litt utpå når man begynner å bli drita! Bra musikk, nei. Morsom musikk. På en fjøsfest er det kååånge!! ;D ;DMega Dance 2 og singlene til Rednex: Cotton Eye Joe og Old Pop In An Oak! Det er skremmende, men det er noen av de første CDene jeg kjøpte. Akk så kult det var den gang!
Jeg har nettopp blitt vinylfrelst og kunne virkelig tenke meg DSOTM på Vinyl (om det er det du har ?).Mine værste plater i samlingen er The Dark Side of the moon og The Wall av Pink Floyd. Vurderer sjeldent å bytte bort plater, men det gjør jeg virkelig med disse to her. Så bare stikk dere frem de av dere jeg ikke liker som jeg ønsker alt vondt, så jeg kan bli kvitt disse platene.
Jeg har denne plata. Glimrende melankoli-synth-pop fra 80-tallet. Jeg elsker den plata!Er det virkelig ingen andre enn meg som har F.R.David "words". Det er uten sammenligning tidenes værste album!
(skal ved første anledning kastes langt vekk selvfølgelig)
Den plata stinker.
Alt til sin tid, min gode mann!Har "GREASE", med Travolta & John.. uspilt, på vinyl.
Julepresang fra 80 tallet.
Retro på sitt værste.