Dine beste innspillinger

R

Roysen

Gjest
pedal skrev:
JØKLEBA! Live fra 1996 på CD. Maken til realisme og dynamikk har jeg aldri hørt annet sted. Hele plata er fin (leken trio fri-jazz) men jeg har opparbeidet meg et avhengighetsforhold til den siste låten. Den har jeg spilt 10-12 ganger ukentlig siste måneden på maks lydtrykk. Må høre den, bare må høre den!

Utgitt på plateselskapet Curling Legs http://no.wikipedia.org/wiki/Curling_Legs. De pleier å ha veldig god lyd på sine produksjoner, og spesielt dyp og dynamisk bass.

Noen andre som har erfaring med Curling Legs?
Denne fra Curling Legs er et "must have":

http://www.curlinglegs.musiconline.no/shop/displayAlbum.asp?id=24320

Mvh
Roysen
 
U

utgatt60135

Gjest
Har du ikke noen hemmeligheter å komme med, Roysen ::). Eller hvisk meg i øret på PM ;).

Men blues, opera, Mozart og heismusikk er ikke så interessant. Ok, Blues og Mozart hvis lyden er ekstraordinær.
 
R

Roysen

Gjest
Lyngen skrev:
Har du ikke noen hemmeligheter å komme med, Roysen ::). Eller hvisk meg i øret på PM ;).

Men blues, opera, Mozart og heismusikk er ikke så interessant. Ok, Blues og Mozart hvis lyden er ekstraordinær.
Så du mener at 4G er uinteressant og heismusikk? Det er første gang jeg har hørt Frode Alnæs og Knut Reiersruds musikk for uinteressant heismusikk ::) Men smaken er som baken......

Mvh
Roysen
 
U

utgatt60135

Gjest
Roysen skrev:
Lyngen skrev:
Har du ikke noen hemmeligheter å komme med, Roysen ::). Eller hvisk meg i øret på PM ;).

Men blues, opera, Mozart og heismusikk er ikke så interessant. Ok, Blues og Mozart hvis lyden er ekstraordinær.
Så du mener at 4G er uinteressant og heismusikk? Det er første gang jeg har hørt Frode Alnæs og Knut Reiersruds musikk for uinteressant heismusikk ::) Men smaken er som baken......

Mvh
Roysen
Hvor i allverden har jeg skrevet det??? Nei, det synes jeg da aldelses ikke :). Hørte på den for første gang nå for 2 min siden. Den er fin men falt ikke helt igjennom hos meg ved første lytt. Må være litt kresen siden det er så mye bra å velge i mellom.
 
R

Roysen

Gjest
OK, det er mulig jeg ikke forstod hva du mente. Smaken er imidlertid likevel like delt som baken..... ;)

Mvh
Roysen
 
U

utgatt60135

Gjest
Jeg skrev at bl.a "heismusikk" generelt ikke er interessant selv om lyden er av beste sort.
 
Topp Bunn