Oki,håper det ordner seg....Problem med grounding. Vil eliminere problemet med 8 dioder dobbeltbro til hver kanal.
|
Oki,håper det ordner seg....Problem med grounding. Vil eliminere problemet med 8 dioder dobbeltbro til hver kanal.
Har du noe skjema på dette?Problem med grounding. Vil eliminere problemet med 8 dioder dobbeltbro til hver kanal.
Har du noe skjema på dette?Problem med grounding. Vil eliminere problemet med 8 dioder dobbeltbro til hver kanal.
Jepp,bildet av skjermen er før rep,så faktisk mye værre ut i virkeligheten.jævla bra....
Merket opp med hammer og kjølner og borte de ut med batteridrill og trappe bor,skal montere netting på undersiden..Hvordan har du lavet hullerne i lokket? Har du standset dem ut?
Takker så mye,har brukt biltema dekor folie,du finner den i bil avdelingen,koster 59.90 for 40x80cm.Dette var vakkert du! Hvordan folie har du brukt påmtopplata?
Liker også talatuten i bakgrunnen. Spiller du?
Håper den vil fungere fint,er jo en del sterkere en de andre forsterkerene jeg har,prøvde den på dali skyline her om dagen,ble meget bra...Der har du en sjefs forsterker!! Stilig!!
Skal litt til for å stoppe den der!
Takk...godt jobbet..kommer å hører en dag ...frekt med en benke plate som front.
Kjekt å kunne være til inspirasjon selvom det ikke er dyrt eller ekstremt pent laget....Må bare si respekt for dere som kan dette her med elektronikk og bygging av forsterker osv. Virkelig kult og se og lese. Stå på dere kan det![]()
Takker så myeVi har både 8,10 og 12mm på jobb. Vi har også 15,20,30,40,60 og 80mm
Så hvis du gidder å hente på Stord kan jeg ordne en bit eller to.
Har ikke målene akkurat nå,kan få målt og sende pm til deg når jeg har gjort det...Hvilke mål trenger du? Kapper du eksakt selv?
Det er industrialu, så det kan nok kreve en del jobb for å få en strøken finish.
Jepp skal gjøre det,har ikke fått målt enda,blir sikkert en mye bedre med alu i frontene..Bare send en pm med mål du, så skal jeg se hva jeg får til![]()
Ok,men på lavt volum så er den veldig bra foruten mangel på mellomtone,skal justere etter hvert på vrenge potmetret,om jeg får det til eller det gå an så tenkte jeg at jeg skulle måle med den på bildet...Omtrent som jeg har oplevet det. Har du justeret til Max 2 harmoniske på P3. Det tror jeg du skal.
Tror du det kan ha noe med lyden å gjøre?Jeg har bygget en Holton forstærker hvor jeg brugte Mur 3020 som likerettere. Dårligste Holton jeg har lavet. Er det tilfældigt?
Ja tror kanskje de dioder præger det negativt. Kunne være spændende om du prøvede nogle andre.Tror du det kan ha noe med lyden å gjøre?Jeg har bygget en Holton forstærker hvor jeg brugte Mur 3020 som likerettere. Dårligste Holton jeg har lavet. Er det tilfældigt?
Kjøpte et veldig kjekt måleistrument for en stund siden,har en del spoler liggende med ukjent mh,kan også måle transiatorer og kondensatorer ++++ Vis vedlegget 299888