El-retur
Hi-Fi freak
Takker,ble litt sært,men lyden ble bra.Skikkelig tøft design på høyttalere og sub!
Virkelig noe som ikke andre har!
Takker,ble litt sært,men lyden ble bra.Skikkelig tøft design på høyttalere og sub!
Virkelig noe som ikke andre har!
Wow...12B4a i hylla! Noe av det beste DIY rørpre er med dette røret!Fikk til og med ryddet litt i en del av rørene i går,så da blir det litt enklere å vite hva man har om jeg skulle finne på å bygge noe greier en gang. Vis vedlegget 789280
Flott middag!!Tatt litt rust og boret de fleste hull på monoblokk kabinettene.
Vis vedlegget 792735
En bedre middag i dag,breiflabb,utrolig godt faktisk
Vis vedlegget 792736
Vanlige folk får ikke kjøpt dette vidundermiddletApropos... får "vanlige folk" kjøpt Lynol i disse miljøtider?
Meget god middag,første gangen med breiflabb.Flott middag!!
Stemmer ganske godt egentlig.Hei
Min svirefar bruker å si, at hvis det er røde faresignaler på boksen slik som "dødningsskalle" eller lign. på boksen, så er det bra greier. Garantert ikke miljøvennlig, eller å innånde, men det VIRKER sier han . Ikke noe jeg anbefaler, dog.......
Mvh.
Johnny
Breiflabb er den beste fisken man kan spise!!Meget god middag,første gangen med breiflabb.
Jepp,uten tvil.Breiflabb er den beste fisken man kan spise!!
Ja ble litt vel friskt fargevalg,faktisk litt usikker på farge,men får prøve å se hvordan det blirHei
Spenstig fargevalg ! Litt uvanlig, men morsomt at du tør å utfordre på slike ting
Fargen på trafoene er grunningsfarge,så de blir svarte,slik at de passer litt bedre med de andre trafoene.Tror jeg ved hvor du har inspiration til de røde trafoer fra? En Russer som bor i Californien maler sine rørforstærkere røde og har vist sorte trafoer.
Anatole Lisowski hedder han vist?
TakkerFlott tråd El-retur! "Keep up the good work" som de sier.
Hvordan låt Edcor utgangstrafoene.
De låt veldig bra,veldig mye mer bass og mye mer åpen i diskant en kina trafoene,var jo også nesten eksakt samme størrelse på de også.Hvordan låt Edcor utgangstrafoene.
TakkerEl-retur !
Nydelig design og utførelse , grattis
Den ser ut som den lyder bra og . )
TakkerSer flott ut.
Han kaller seg "SY" på diyAudio.Tror jeg ved hvor du har inspiration til de røde trafoer fra? En Russer som bor i Californien maler sine rørforstærkere røde og har vist sorte trafoer.
Anatole Lisowski hedder han vist?
Ja,stemmer detEtt rør for linjedelen?, en halvdel per kanal? De to siste rørene er riaaen?