Ja,det ble litt mer lyst å triveligBle fint
Mvh.
Johnny
Prøvd sub litt,masse bass og bråk
Takker,ser bra ut på avstand,ikke gjort så mye for å forhindre vibrasjoner,men selve forsterker rack er adskilt fra sub.Nydelig den tv-benken altså. Hvordan har du gjort det mtp vibrasjoner i konstruksjonen? Blir ikke rørene ristet i hjel?
Hehe de kan du enkelt bygge om du har lyst,kan sende deg mål og spec på alt om du ønsker.Jeg vil også ha sånne høytalere som du har bygget
Sender deg en epost når jeg har fått samlet alt av info,det kan ta litt tid.Ja takk, tar gjerne i mot beskrivelser og tegninger, så får jeg se om det er et prosjekt som jeg klarer. Tusen takk
Med hårde membraner.Kjempe bra lyd. Vis vedlegget 942296
Jepp ,kan fort bli sure i lyden med feil forsterker,hadde en gang en exposure effektforsterker,den låt veldig vondt på rf7.Med hårde membraner.
Hei El-retur ,Ble akutt lei av de veldig svake bihalogen lampene på bobilen etter en liten langtur i forige uke,på turen hjem så ble det kjøpt en 30' ledbjelke av den bøyde sorten.
Monteringen var enkel, men måtte demontere en del av interiør og dashbord for å klare å få kablene i gjennom til batteri og rele.
Ble veldig bra lys både framover og ut på sidene,de orginale lysen ble som små telys i forhold,ble nesten litt for mye lys med ledbjelken ,blir nesten mørkt når fjærnlysen blir slått av.
Bildet lyver,er veldig mye mer lys i virkeligheten..
Vis vedlegget 945349
Ca 70cm lengde på baren.30'...????
Er ikke seperate nær og langlys på bilen,er et lite lokk som lager lysbilde på nærlys og blir aktivert med en liten elektromagnet når langlys blir aktivert.Hei El-retur ,
Er der ikkje seperate nær- og langlys på bobilen din? Ville da prøvd LED lamper i nærlysa så trur eg du vil oppleve bedre nærlys .
Men ja dei gir svært godt lys dei LED-bjelkene, blir kjekt å kjør i mørke kvelder (kanskje ikkje så kjekt for dei vi møter ).
Mvh
Helge
9m ledbar har jeg ikke plass til om jeg ikke monterer på sidene ogsåSkal ikke gnage mer på dette.. det var en "pulling your leg"... for 30' som du skrev, er 30 fot..dvs vel 9m... 30" er noe annet...