Kjøpte en kvadrat kobberplate hos en blikkenslager, og betalte drøyt 800,- for det.
Da hadde vi kobber til min dac, samt at Sense også får litt orden på skjermingen av sin......... ;D
Asfaltplatene ble shoppet hos BilXtra/Bilutstyr, og gikk på et par-tre hundringser. Da har jeg litt asfalt til demping av cd-spilleren også, med tid og stunder... Mulig en får sånt på Biltema og, men BilXtra ligger myyye nærmere.
Eneste som evt blir endret på dac`en, er montering av en diode i fronten, rett over power-knotten, men det er ikke sikkert det skjer....
EN ting er jaffal sikkert; lyden er markant annerledes, og sannsynligvis atskillig bedre over hele fjøla.
Trenger dog litt tid til innspilling og lytting, før jeg evt kan sette fingeren på hva som har blitt bedre, samt å formulere hvordan jeg opplever forbedringene...
En stooor takk til Sense er helt klart på sin plass! Uten hans velvilje, kunnskaper og ferdigheter, ville det neppe noengang blitt aktuelt med å satse på separat dac for min del. Er for "makelig" anlagt til det... ;D
mvh