Jula avlyst p.g.a. manglende interesseHei Mr SLOB's , på tur stort sett familie as usual , planer ?
Driver med litt annet en horn au serru ....:- )- hjemme i jula?![]()
Jepp, det er sommerakkevitten fra Egge Gard, den er veldig god litt touch av lakris faktisk, de versjoner fra EGGE jeg har smakt er bra synes jeg, de ligger et knepp foran andre med særpreg og kvalitet. Horna er rå, men for stort for en normal stue men de fyller rommet med saftig lybilde og tilstedeværelse spesielt på gode live opptak.Så godt ut det der! Er det sommerakkevitten fra Egge Gard? Har Epleakevitten, den er fantastisk! Og horna du har bygget ser rå ut, hadde jo vært gøy å høre dette systemet en gang...
Følger opp snuppene mine på 16 og 19 pluss en nivø som er fantastisk, det er for min del det viktige delen med jula...å glede dem gleder meg og sef. god mat med dertil ....Jula avlyst p.g.a. manglende interesseHei Mr SLOB's , på tur stort sett familie as usual , planer ?- er hjemme, ingen reiseplaner etc. Slappe av etter et beinhardt år hvor jeg nesten ikke har jobbet...
Oobs - dvs 285-2000 ? Veldig interessant å høre din vurdering der, har vinglet her mht samme sak - gratulerer !Det er ting på gang her, horna er klyvd siden jeg investerte i alnico Supravox, men jobben har sugd noe jævlig så ting har tatt tid ++ andre ting, går i bøljer , men sef. kan det åpnes for en hyggelig treff og lytt i 2019 :- )
God JulKorrekt, den var djevelsk dyr og synes Supra er litt overpriset men det er ikke mange som er på linje med dem med mange års erfaring så de får stå litt alene deseverre, hvis du ser endel av de mest seriøse horn byggere der ute er det mange som har tatt stegete til å bruke 285-2000 så jeg håper det står litt til forventingene, når jeg har brukte så mye penger og ikke minst tid på å bygge et slikt beist synes jeg det er hverdt å spandere en slik driver. Jepp skal gi tilbakemelding![]()
Han fikk litt sminke etterhvert, og satt i snekka på fjellet
Sminke er blitt litt værbitt etter div. seilaser, hardt styrbord !!! ;DHan fikk litt sminke etterhvert, og satt i snekka på fjellet![]()
Tenkte det var greit å legge ut på Tinder profilen min veit duDu er steike rå på selvportretter, Kevlar!
Blir bra , mye er oppgradert nå - vanskelig å justere mot det som var fra før når så mange parametere er endret - ikke noe sanseløs slam hos meg men mye av mye hvis det kan tolkes som noe som kan oppleves som følelser i muiskken.Dette blir sannseløst evnt kantløst !!!!!! Dette står på lista over ting som må oppleves !!
Front bafler ferdig kappa 2x19mm plater limt sammen mdf valcromat sort på vei mot 20x8 tom i trykkammer :- )Vi er der for musikken, og horn er vår vei mot den gleden.
Går litt tregt her men kommet litt videre, 38 mm frontbafler klare med infesting og høl med avrundet kantFront bafler ferdig kappa 2x19mm plater limt sammen mdf valcromat sort på vei mot 20x8 tom i trykkammer :- )Vi er der for musikken, og horn er vår vei mot den gleden.
Er det ikke E-JMLC-horn? Tøft er det uansett, låter sikkert fantastisk.Må si jeg likte lyden fra disse "iwata" horna også, sammen med en ALE driver (som jeg desverre ikke husker navnet på)![]()
Jo, det har du helt rett i. Jeg som var for raskEr det ikke E-JMLC-horn? Tøft er det uansett, låter sikkert fantastisk.
E-JMLC hORNS – GPoint Audio
gpoint-audio.com
Frode
Kult. Men kommer det fra en håndverker nå.Kom videre :- )
Det ser slik ut att en verktøymaker blir våt i blikket:=)