DNM

sundkoien

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.01.2007
Innlegg
2.716
Antall liker
4.784
Sted
Kirkenær
Torget vurderinger
2
Hallo!

Er det noen som vet hvem(hvis noen) som fører DNM høytt kabler?
Engelsk solid core kabel, har vist kommet en ny utgave(2007) av den opprinnelige fra 1985.
Passer bra til Epos og Creek ifølge utsagn..

M
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.162
Antall liker
1.530
Sted
Sarpsborg
Er det den som også het/ble kalt for "soli core" ?

/jan
 

sundkoien

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.01.2007
Innlegg
2.716
Antall liker
4.784
Sted
Kirkenær
Torget vurderinger
2
Hakke' peiling..
Flat, stiv sak med 4 ulike farger på isolasjonen av lederne, klar plast rundt

M
 

TrondH

Medlem
Ble medlem
09.02.2007
Innlegg
25
Antall liker
3
Jeg kjøpte mine rett fra konstruktøren: Martin Morecroft [sales@resolutionaudiouk.com]
4x3m høyttalerledning for biwiring (gammel modell) og 1m signalkabel med Eichmann Bullet plugs - tilsammen 205 britiske pund. Og så kommer norsk moms i tillegg. Såpass rimelig at man kan ta sjansen på å eksperimentere (les: kjøpe uhørt) spør du meg.
Jeg synes disse kablene fungerte meget godt med Creek og Epos, men de er altså ikke veldig godt isolert (Morecroft mener det forringer lyden!), så du bør ikke ha TV e.l. rett i nærheten.
Trond
 

Helge_G

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.09.2006
Innlegg
73
Antall liker
1
Websida til DNM har bestillingsinformasjon:
http://www.dnm.co.uk/

Konstruktøren heter vel Denis Morecroft, men kanskje Martin er sønnen eller noe. Ikke at det spiller noe rolle, altså.
 

TrondH

Medlem
Ble medlem
09.02.2007
Innlegg
25
Antall liker
3
Helge_G skrev:
Websida til DNM har bestillingsinformasjon:
http://www.dnm.co.uk/

Konstruktøren heter vel Denis Morecroft, men kanskje Martin er sønnen eller noe. Ikke at det spiller noe rolle, altså.
Det har du sikkert rett i. Han ga så gode råd at jeg automatisk gikk ut fra at dette var konstruktøren, men "The Man" er sikkert opptatt med å konstruere forsterkere, ikke besvare e-post. Uansett: god service fra Martin Morecroft.
Trond
 
Topp Bunn