Jeg synes rhett akins sin verson er bedre uansett bra sang/melodi
Har ikke hørt den, men har lastet den ned nå. Sjekkes nærmere ut ved neste TuborgJeg synes rhett akins sin verson er bedre uansett bra sang/melodi
Etter et par gjennomspillinger så syns jeg kanskje at den versjonen jeg hadde er et ørlite hakk bedre, men de er veldig bra begge to. Jeg fant ikke andre versjoner som var like bra som de to i fartenJeg synes rhett akins sin verson er bedre uansett bra sang/melodi
Takk i like måte! HiiiHaaaaaDet skulle ikke mer til nei! Skål og god helg cowboy!
Jeg er nok bare feit og tjukk i skallen…Grei størrelse på skallen dolby, tenkt mye du se.
Jeg legger jo merke til at det finnes flere her med sånn noenlunde samme form på hodet som undertegnende…Du får trøste deg med at du ikke er alene. De måtte sette på vidvinkel når jeg skulle ta passfoto
Hva er dette for babykyse? Den er jo ikke nærheten av 5 gallons engang - du hadde blitt flirt ut tvers gjennom hele helsikes Texas
Godt at jeg har holdt meg unna Texas da…Hva er dette for babykyse? Den er jo ikke nærheten av 5 gallons engang - du hadde blitt flirt ut tvers gjennom hele helsikes Texas
Måtte smile litt når jeg leste om settingen, kunne skrevet det selv det skjer titt og ofte her. Fine hunder forresten.Fruen og søsteren var på juleshopping i går og jeg hørte hun kom hjem i ni-tiden i går kveld. For å unngå surmuling eller potensielle verre ting så slo jeg av anlegget, tok av meg cowboyhatten, tok på tøflene, tasset opp til fruen og så på en serie til jeg sovnet på sofaen. Ganske stor forskjell på de to settingene der gitt, men fruen skulle på jobb i dag tidlig så jeg fant ut at jeg kunne forsøke å være litt snill for en gangs skyld. Det var forøvrig helt bortkastet for da jeg skulle legge meg så lå jeg og hostet til hun ikke orket mer og måtte stå opp
Nå har det vært "bikkjekaldt" her i minst 2 uker, så det var deilig å ha bare 8 minusgrader her nå. Det har blitt mange korte turer med hundene pga. kulda. De trekker på beina og vil helst ikke gå så langt. Det passer meg forøvrig fint å slippe unna med noen korte turer når tempen ligger på 15-20 minusgrader når man kommer hjem fra jobb. På tirsdag meldes det 4 plussgrader og regn
Vis vedlegget 877422
Jeg var i toppform nede i kjelleren og Tuborg’ene gikk unna. Man kan si hva man vil, men det blir liksom ikke helt det samme å sette seg i sofaen og se "Hjem Til Jul" med fruen. Jeg åpnet en Tuborg, men rakk ikke å drikke mye av den før jeg sovnet i sofaen...Måtte smile litt når jeg leste om settingen, kunne skrevet det selv det skjer titt og ofte her. Fine hunder forresten.
Nei, men jeg tømte en majones tube på første skiva. Fant ut at det burde holde..Litt lite majones på den ene skiven - gikk du tom?
Dette hadde vært noe til julekalenderen din! På salg t.o.m.Har maset på fru Tosk i flere år om å få lov til og kjøpe meg et par Sancho-støvler. Tror jeg har lykkes med å bryte henne ned nå og at hun omsider gir etter.
Jeg fant et par Davidson! De hadde jo passet til meg som kjører Harley Davidson…Har ikke fått løyve til slike, må nok være minimalt med preging og utspjåking for å få aksept og for at hun ikke sniker seg til å kaste dem, som mitt forrige par. Dessuten har jeg mest lyst på støvler med "tupp-meg-i-ræva"-tupper.