Dolbytor
Hi-Fi freak
Det går akkurat hvis jeg setter den nederste hyllen på gulvet. Jeg må min. ha en hylleavstand på 25cm + en på 21cm. Det blir 46cm + 3 x 2cm (hyller) som blir 52cm. I dag har jeg 51cm til øverste hylle. Jeg kan i tillegg heve lerretet noen få cm, så det er det jeg funderer på. Foreløpig har hodet mitt landet på 55cm i total lengde på beina inkl. spikes og så ser det ut som at hyllene kommer ca 1cm nedenfor toppen. Da får jeg ev. 1cm til på hver av hylleavstandene. Med 2,4m takhøyde og 106" lerret hadde jeg kunne brukt standard 65cm størrelse på beina, men heldigvis kan man spesialbestille...
Racket mitt har jeg uansett hatt i årevis og planen var å skifte det ut når jeg bygget ny hjemmekino. Jeg innrømmer glatt at det estetiske spiller en stor rolle og dermed utgår selvbygg for min del. Jeg ser stadig dyktige folk her på sentralen som bygger egne rack med imponerende resultater, men der er dessverre ikke jeg. Hybrid racket er det første jeg finner som får plass til alt jeg har. MC1201 blir stående på siden, men jeg kan bygge inn dem også. Pga. prisen så (håper) tror jeg ikke at jeg går for dette, men det hadde jo blitt det peneste
Racket mitt har jeg uansett hatt i årevis og planen var å skifte det ut når jeg bygget ny hjemmekino. Jeg innrømmer glatt at det estetiske spiller en stor rolle og dermed utgår selvbygg for min del. Jeg ser stadig dyktige folk her på sentralen som bygger egne rack med imponerende resultater, men der er dessverre ikke jeg. Hybrid racket er det første jeg finner som får plass til alt jeg har. MC1201 blir stående på siden, men jeg kan bygge inn dem også. Pga. prisen så (håper) tror jeg ikke at jeg går for dette, men det hadde jo blitt det peneste