Hva tenkte du på? Begge fjernkontrollene virker på C12000 og ingen av dem virket på C55, så de er ikke problemet. Nå har jo C55 låst seg helt, så ingen fjernkontroll i verden hjelper uansett nåSender fjernkontrollen Infrarødt lys? Kan testes med et godt digital kamera.
Sorry, leste ikke så godtHva tenkte du på? Begge fjernkontrollene virker på C12000 og ingen av dem virket på C55, så de er ikke problemet. Nå har jo C55 låst seg helt, så ingen fjernkontroll i verden hjelper uansett nå![]()
I går og før den låste seg i dag, så forsøkte jeg å endre på alle innstillinger som hadde med IR å gjøre, men det hjalp ikke. Så begynte den jo plutselig å virke i går, men sluttet å virke like plutselig. Det kan minne om dårlig kontakt/løs kabel…Sorry, leste ikke så godt.
Rykter sier at det kan være en kabel som kan ha løsnet ved transport, inne i C55. - dette altså hvis ikke IR er skrudd av i innstillingene.
Tvi tvi med innsendingen!
Dette er sikkert software issue, fikser de...Ja det er jo kjedelig, men hvis man stikker finger‘n i jorda så er det ikke jordas undergang heller. Jeg har jo lyd og har vel fått ristet av meg den verste nedturen…
I følge Neby sine hjemmesider så har de for øvrig hverken C55 eller C2800 på lager, så da spørs det når jeg får orden på dette…![]()
Ja jeg går også ut ifra at dette greit kan fikses , men man vet jo aldri…Dette er sikkert software issue, fikser de...
Det burde jeg kanskje visst, men det gjorde jeg altså ikke…Du som er litt inne i ACDC både i jobb og musikkmessig, burde vel sprette en Tuborg i dag i anledning Angus Youngs 70 års dag?
Jo jeg vet det er en mandag, men lell.![]()