Ja de passet fint inn og så tar de opp vesentlig mindre gulvplass enn KhornSånn rent visuelt så synes jeg i hvert fall dette var en god match med dette rommet.
|
Ja de passet fint inn og så tar de opp vesentlig mindre gulvplass enn KhornSånn rent visuelt så synes jeg i hvert fall dette var en god match med dette rommet.
Se det ja! Tøff høyttaler, men ser at det snakkes om $35.000 for 75th Anniversary modellenNy utgave av den i år faktisk
![]()
CES 2021 Klipsch Announces The Jubilee and Dolby ATMOS for your next CAR
Here it is https://www.klipsch.com/ces-2021community.klipsch.com
Nei der kan det heller hende at det går andre veien...Tror ikke du taper noe penger på å selge K-Horn.
De andre lysene virker ikke...Greit å ha flere muligheter ja.
Men, bruker du kun VU-meterlysene på Mc2000?
Jøss, så kjedelig. Hva tror du grunnen er? Vibrasjoner?De andre lysene virker ikke...![]()
Prøv denne, da våkner du litt og får store øyne.Nå spiller jeg Don’t Worry med Tone Damli, da er det på tide å legge seg...![]()
Jeg vet ikke hva det er, men jeg kjøpte tidligere et LED-lys kit fra AudioClassics som jeg tenkte å sette i når jeg får ut fingeren. I det siste har jeg forøvrig blitt litt i tvil siden C2200 og MCD205 har standard pærer.Jøss, så kjedelig. Hva tror du grunnen er? Vibrasjoner?
Kanskje mulig å fikse selv?
Takk for det, men det går veldig i rykk og napp. Enkelte ting er jeg veldig treg på. Jeg kjøpte en MINIDSP SHD + bærbar pc før jul, men har enda ikke fått ut fingern og testet dette. Nå psyker jeg meg opp og vurderer om jeg skal ødelegge påsken med dette "prosjektet"din iver til å sjaue hifi er makeløs, dolbytor.
salut!
Nei det var akkurat det... Jeg har innsett for lenge siden at skal jeg komme noe lenger, så er vel dette veien å gå. Det er forøvrig et tveegget sverd som lett kan skape større problemer enn dem jeg allerede har...Hvorfor skal du ødelegge all kosen med målinger, justeringer og sånt![]()
Ser ut som du kunne trenge en universalfjernkontroll.Siden jeg først har blitt stemplet som "hi-fi sjauer", så fikk jeg gjort noen småendringer i det andre rommet i går kveld. Gitarene mine røk ut at stereo-rommet og opp på veggen i kino-rommet. Jeg har hatt en vanlig Gibson SG Standard + en Rickenbacker 4001 på veggene der. Nå ble SG’en plukket ned og erstattet av SG Angus Young versjonen + Gretsch sin Malcolm Young versjon. Marshall 50th Anniversary "stacket" stod før under Rickenbackeren, men er nå klemt inn på den andre veggen. Her har jeg tatt vekk et rack som er tatt i bruk i det andre rommet. Sånn ser det ut her nå.
Jeg har i kveld informert fruen om jeg kommer til å tilbringe store deler av påsken i kjelleren sammen med en PC og en målemikrofon. Hvis hun ønsker kontakt har jeg sagt hun kan sende meg en mail ref. "rama-modellen"
Vis vedlegget 705922 Vis vedlegget 705923 Vis vedlegget 705924 Vis vedlegget 705926 Vis vedlegget 705927
Takk for det! Ja jeg trives godt i "rocke-hulen" og timene fyker av sted rett som det er der nedeFor en herlig huletenker timene går kvikt når en oppholder seg der
mvh
Nei det gidder jeg ikke å styre med. Jeg har hatt det tidligere, men det var alltid noe knot å få lagt inn alle funksjonen jeg brukte ofte på en grei måte. For min del så fant jeg ut at det enkleste var det beste, i alle fall i dette tilfelletSer ut som du kunne trenge en universalfjernkontroll.![]()
Ikke hold pusten riktig enda! Jeg er ikke glad i pc’er, så det kan hende at jeg stuper i sinne og frustrasjon før jeg er i målEr jo spendt på responsen nedover. Følger nøye med her nå![]()
Jeg greier meg ikke uten.Har så lite bord i musikkrommet at det kun er plass til en fjernkontroll. Har tatt år å sette opp. Bra jeg ikke har den samme oppgraderings farten som du.Nei det gidder jeg ikke å styre med. Jeg har hatt det tidligere, men det var alltid noe knot å få lagt inn alle funksjonen jeg brukte ofte på en grei måte. For min del så fant jeg ut at det enkleste var det beste, i alle fall i dette tilfellet![]()
Jeg hadde en Logitech Harmony One. Den var i utgangspunktet veldig fin og jeg hadde lagt inn macro-kommandoer og greier. Etter hvert som jeg byttet utstyr så ble jeg lei av å stadig måtte endre på dette, så den ble pakket vekk. Jeg tror den ligger her i kjelleren i noen av kassene jeg har med "hi-fi skrammel"Jeg greier meg ikke uten.Har så lite bord i musikkrommet at det kun er plass til en fjernkontroll. Har tatt år å sette opp. Bra jeg ikke har den samme oppgraderings farten som du.Er en gammel Logitech,tør ikke tenke hva som skjer dersom den ryker og jeg må sette opp en ny.
![]()
Den der var lei, håper noe har noe liggende. Men sikker på at du ikke kan lime den om du stiver den opp med annen stiv plast?Etter de siste dagers høyttalerbæring, så måtte jo noe gå skeis. På RF-3 så gikk den ene plastfoten i stykker da jeg drev å skubbet litt på den. Jeg hadde liggende et sett med SVS Sound Path føtter, så da var det på tide å finne det frem. Høyttalerne ble mye mer ustødige med dem på og de "gynger" litt når man beveger på dem. Nå er de vel beregnet på subber med lavt tyngdepunkt og da fungerer de sikkert fint.
Hvis noen her tilfeldigvis har noen føtter til RF-3 liggende, så kjøper jeg gjerne dem
Vis vedlegget 706243 Vis vedlegget 706244 Vis vedlegget 706245 Vis vedlegget 706246 Vis vedlegget 706247
Kan jo hende at den kan limes, men jeg satser på at de får stå tålig uforstyrret oppe i stua. Jeg har hatt KSP-400 i stuen nå mens RF-3 har vært backup, men jeg har hatt en følelse av at KSP-400 ikke har permanent oppholdstillatelse i stuen...Den der var lei, håper noe har noe liggende. Men sikker på at du ikke kan lime den om du stiver den opp med annen stiv plast?
Jeg har i kveld informert fruen om jeg kommer til å tilbringe store deler av påsken i kjelleren sammen med en PC og en målemikrofon. Hvis hun ønsker kontakt har jeg sagt hun kan sende meg en mail ref. "rama-modellen"![]()