Hurtige sko for å springe fra galskapen?Nei av en eller annen merkelig grunn ville hun heller ha et par sko
Hurtige sko for å springe fra galskapen?Nei av en eller annen merkelig grunn ville hun heller ha et par sko
Galskap???Hurtige sko for å springe fra galskapen?
En smule ja...Galskap???
Jeg er ikke uenig i det, men jeg har ikke kunnskap/ork til å begynne på noe sånt...Burde nesten hatt en skikkelig vass diy rigg i samme stilen som shyhornsa, synes jeg.
Det ordnet seg, men de var ikke mye imponerende tross resultatet…Det ser lovende ut, men frykter fortsatt 3-3
Nokså sikker på at det er fra samme kar som kjøpte mine sølvfargede ben da han skulle bytte ut sine svarte. Ser ut som vi alle tre er fornøyde nåI dag ankom (forhåpentligvis) årets siste hi-fi kjøp…
På julaften dukket det opp to sett med sort bein til Solid Tech Radius og de kom med posten i dag. Ett sett på 150mm og ett sett på 235mm. Siden jeg stadig endrer på diverse saker og ting, så falt disse inn under kategorien "kjekt å ha"
Vis vedlegget 776870
Jeg er fornøyd med å ha litt backup, så får vi håpe at ikke du angrer på salget etterhvert…Nokså sikker på at det er fra samme kar som kjøpte mine sølvfargede ben da han skulle bytte ut sine svarte. Ser ut som vi alle tre er fornøyde nå
Nå har jeg tatt en halvkjapp støvtørk og satt den tilbake på toppen av reserveracket. Siden den hovedsakelig står ubrukt så har jeg vurdert å selge den flere ganger, men jeg får det alltid for meg at jeg kommer til å angre...Hva skjer nå med MC275 som du glemte du hadde?
Det hadde gått an å "gjemt" dem bak en vegg av filt e.l., men på visse punkt er jeg fremdeles +/- 15 år…Steike! Tror jeg hadde fått klaus av de «boligblokkene» der Kanskje det ville hjulpet om veggen mellom dem var sort, slik at de forsvant litt. Ha-ha Voksne subber. Ska' sei'!
Ja jeg syns også at den er lekkerDet er bare vakkert Det er noe spesielt med 275 rent design messig
mvh
Det er nok riktig.Nokså sikker på at det er fra samme kar som kjøpte mine sølvfargede ben da han skulle bytte ut sine svarte. Ser ut som vi alle tre er fornøyde nå
Får ikke håpe alle eks-boksene er så tungt å gi slipp på!Sukk mitt hjerte, men brist ei!
Han bare later som! Han er kjempefornøyd med Trinnoven sinFår ikke håpe alle eks-boksene er så tungt å gi slipp på!
Det må jeg komme tilbake til. Jeg må som regel ha litt tid på å finne ut av sånt. D100 mangler tonekontroller og det er et minus i min bok. Utenom det så fungerer den veldig fint som forforsterker. Man får alltid følelsen av det nye er mye bedre, men når man bytter frem og tilbake noen ganger så var kanskje ikke forskjellen så stor likevel…Hva synes du om D100 som forforsterker? Tenker i forhold til C2200 og C52.
Takk for det motoren! Krusene var fine selv om de var litt større enn jeg hadde regnet medDen er bare rå flott den lytte stua di men krusene var også fine
mvh