Sevald
Avviker.
Jeg lar meg irritere av en spot hos meg som er montert 2 cm feil
Da er vi i alle fall to, for det hadde jeg også gjortJeg lar meg irritere av en spot hos meg som er montert 2 cm feil
Jeg har ingen umiddelbare planer om salg…Straks penger til mer macintåsh
Høres jo bra ut, men majoriteten av Motörhead fansen er nok blakke eller døde innen den tid…rått.
bare å beholde den til du går av med pensjon, da kan du veksle den inn i en ferievilla på saint lucia i karibia.
Nei er uansett lettere å lempe vinyl enn 1201Jeg har ingen umiddelbare planer om salg…
Helt klart! Når jeg en gang blir så gammel at jeg ikke orker å flytte 1201 flere ganger, så kan det være fint å flytte på LP'ene i stedet...Nei er uansett lettere å lempe vinyl enn 1201
Ser av reklamen at du får forslag om kvistbrenner og helhjelm. Skal du søke opptak på stuntmannskolen?Jeg har en sjelden 1. pressing av Motörhead’s første LP i NM tilstand. Den stiger i verdi for hver gang jeg sjekker Discogs
Vis vedlegget 800561 Vis vedlegget 800562
Nei jeg har ingen umiddelbare planer om det! Hvorfor jeg får disse forslagene må gudene vite, men det kunne jo vært verre...Ser av reklamen at du får forslag om kvistbrenner og helhjelm. Skal du søke opptak på stuntmannskolen?
Helt klartNei jeg har ingen umiddelbare planer om det! Hvorfor jeg får disse forslagene må gudene vite, men det kunne jo vært verre...
Da gikk det den veien høna sparker. Er kun småforkjølet foreløpig og håper det gir seg med det. På lørdag skal det hentes viktige ting i Drammen, så det passer ikke inn å bli sengeliggende nå…Litt småsår i halsen og litt småvarm i kveld. Håper at det er sånn forbigående ting og ikke Covid…
Takk for det! Ja jeg så at du fikk det ganske kraftig, men man får bare være glad for at man er vaksinertDet er noe dritt håper du slipper lettere en jeg gjorde og masse god bedring ønskes
mvh
God bedring!Takk for det! Ja jeg så at du fikk det ganske kraftig, men man får bare være glad for at man er vaksinert
God bedring!Takk for det alle sammen! Det er forøvrig ikke så veldig synd på meg foreløpig i alle fall. Fruen har jaget meg ned i kjelleren med klar beskjed om å holde meg der nede…
Vis vedlegget 800754
Nei her i huset går det veldig bra, men jeg har ikke mat her nede…God bedring!
Akkurat det å bli jaga ned i kjelleren er vel ikke så altfor ille..
Mye mat i god dekke..Nei her i huset går det veldig bra, men jeg har ikke mat her nede…
En stund siden jeg spilte Lemmy / HeadCat nå. Er en del bra der på et av Lemmy’s mange sidespor
Vis vedlegget 800761
Takk for det! Ja jeg har vært heldig med rommene, jeg har t.o.m. fått to...God bedring, godt du har blitt tildelt fint oppholdsrom
Takk for det! Ja jeg skal nok klare meg der nede i mitt sorte hull, men det blir likevel litt annerledes når man MÅ sitte der og ikke velge selv...god bedring, mister.
hadde kona tvunget meg til å sitte to dager uforstyrret foran anlegget, så hadde jeg hatt det helt fint bare hun kastet inn et kjøttbein i ny og ne.
Ja det var litt treffende! Litt sår hals på mandagskvelden her også, så ble jeg litt småtett i nesen og småtung i kroppen utover dagen i går. Når jeg kom hjem fra jobb så dro sykepleieren hjemme på seg munnbind å testet meg og da var jeg positiv. Jeg er på jobb, men så lenge man kan gjemme seg på et kontor går det bra. Det hadde nok vært tungt med noe særlig fysisk arbeid, så du gjør nok lurt i å holde deg hjemme noen dagerVi fikk det på likt, vi heter jo Tor begge to. Kjent også litt i halsen på mandagskvelden.
Så bra Var selv ferdig med covid for et par uker siden. Var litt groggy i 3-4 dager og så slapp det. Virker som de aller fleste kommer veldig greit gjennom detTakk for det! Ja jeg har vært heldig med rommene, jeg har t.o.m. fått to...
Det ble bare en kamp som var bra ja... håpløst.Utrolig kjedelig å ha rett…
Ja det gikk som fryktet. Med det laget de har på papiret burde bla. topp 4 være en selvfølge, men her mangler det myeDet ble bare en kamp som var bra ja... håpløst.
God bedring!